ÖsszesJáték 0 - 9 A - B C - D E - F G - H I - J K - L M - N O - P Q - R S - T U - V W - X Y - Z Végigjátszások Cheat - Kódok Játék - Tippek
Főoldal » Fájlok » Játék Letöltések » W - X

A kategóriában található bejegyzések: 69
Mutatott bejegyzések: 49-60
Oldalak: « 1 2 3 4 5 6 »

Sorbarendezés: Dátum szerint · Megnevezés szerint · Értékelés szerint · Hozzászólások szerint · Letöltések szerint · Megtekintések szerint

A Worms: W.M.D. (Weapons of Mass Destruction) klasszikus, kétdimenziós tálalásban, ezúttal kézzel rajzot, felfrissített kinézetet kapott gilisztákkal hozzák el a rombolást. A játékmenet többnyire az eddigi címekben, de főleg a Worms: Armageddonban látottakat követi, mind a fegyverek, mind a kínálkozó lehetőségek terén, pár fontos eltéréssel: vannak járművek és olyan épületek, amelyekbe be lehet lépni. A járművek, pontosabban tankok, a tűzerejük mellett védelmet nyújtanak a támadásokkal szemben.

A Space Marine egy hagyományos értelembe vett TPS, amelyben a világ legtökéletesebb gyilkológépezét, egy űrgárdistát alakítunk. A történet a Birodalom egyik termelő bolygóján játszódik, amit orkok vesznek támadás alá. Mivel a planétán egy Titan névre hallgató titkos project fejlesztése folyik, így a bombázás és az egyéb alternatív pusztító eszközök bevetése esélytelen, ezért az űrgárdisták egy csoportját, az Ultrákat vetik be a terepen. 

Whispers is a first-person horror game. You play the role as a caretaker of a house out in the country. You have to keep an eye on the house for your friend. The house is located somewhere in a field away from the city. He left instructions for you to follow. Nothing complicated, just take the premise and keep the house clean. Whatever's wrong with the house is something you will find out...

A WarCraft 2 egy remekmű. Igen, ahogy fentebb is említettem, sokan preferálják a 3. részt, ami szintén zseniális, de én azt mondom, megér egy próbált ez a darab is. Őszintén szólva, az első rész, azaz a WarCraft: Orcs and Humans mai szemmel tényleg nem a legjobb, leginkább azért, mert hiába vannak benne remek RTS elemek, az irányítás borzalmas. Szerintem az már akkor se volt jó.

- You have to drive through difficult terrain and at the same time not destroy your vehicle.
- Be ready for a conflict against your enemy on his area.
- You will have to choose a path that will decide the course of the mission!
- In front of you difficult tasks, and you have to face it!
- Diversified terrain, weather anomalies, it all affects the ride!

Maga a jéték felépítése ige érdekes. Egy 15-16. századi ronint ("gazdátlan szamuráj") fogunk irányítani a játékban szabadon. Oda mész ahova akarsz, dolgozhatsz a parasztoknak, a kormány hivatalnokoknak, de akár rabló is válhat belőled. Döntéseinktől függően (kivel milyen viszonyt ápolunk, kinek a szövetségese leszünk, hogyan viszonyulunk a falusiakhoz) különböző módokon lehet végigvinni a játékot.

Smashfist, Shadow és Forcer szerencsére elég képzettek ahhoz hogy egy számukra teljesen idegen bolygón is sikerrel vegyék fel a harcot a különböző elemekkel. A programban egyszerre irányíthatjuk a három karaktert, de természetesen külön-külön is átvehetjük felettük az irányítást

A Firaxis a héten jelentette be a nagyszerű XCOM: Enemy Unknown folytatását, az XCOM 2-t, ami az előd eseményei után egy, az idegenek által leigázott Földet tár elénk, amit egy kicsi, de szívós gerillacsoport segítségével kell felszabadítanunk. A folytatás jobb fizikát, kibővített és átdolgozott játékmenetet illetve procedurálisan felépített pályákat hoz, megjelenni pedig idén novemberben fog, méghozzá kizárólag PC-re.

Kezdjük azzal, hogy Aiden Pearce egy meglehetősen súlytalan karakter. Piti bűnöző, aki társával tehetős figurák pénzét lopja, netán fontos adatokat ad el egy harmadik félnek. Hősünk mindaddig így élte az életét, mígnem egy olyan célpontba botlott, aki meg tudta védeni értékeit. Hamar kinyomozták az ír felmenőkkel bíró Aiden valódi személyazonosságát, így egy csapásra veszélybe sodorta családtagjait, különösképpen unokahúgát, akit meggyilkolnak. 

Mivel a New Order eseményei előtt járunk, sok minden másképp lesz. A lézerfegyverek például kimaradnak, de jön helyette kettészedhető cső (amivel mászni, gyilkolni, és falat átütni is lehet), lefűrészelt csövű sörétes, meg egy csomó mókás és hatásos új lőfegyver

A Wolfenstein: The New Order perkek bevezetésével honorálja játékstílusunkat, adott feltételek (pl.: végezz x ellenséggel becsúszva, vagy fedezék mögül kihajolva) teljesítése esetén négy kategóriába (stealth, tactical, assault, demolition) sorolt állandó hatású bónuszokban (több dobótőr, nagyobb tár, gyorsabb fegyverváltás stb.).

A fejlesztés elején a programot egyenesen Dungeon Keeper 3-nak hívták és csak 2012-ben döntöttek úgy, hogy nem egyezkednek az Electronic Artsszal, inkább saját címet adnak produktumuknak (igaz, ez meg az anno tervezett DK3 alcíme lett), és szerencsét próbálnak a Kickstarteren. Kampányuk során valamivel több, mint 210 ezer fontot gyűjtöttek össze, a napokban pedig végre napvilágot látott a végül Peter Molyneux által is ajánlott játék.