Mutatott bejegyzések: 145-156
Az Undercover az Underground(!) idejében készült grafikus motort használja, melyet a fejlesztők minden évben felújítottak és szépítettek. Ennek eredménye lett az Undercover képi világa, mely nem a valaha látott legszebb, de teljesen megállja a helyét. |
A Need for Speed sorozat a ProStreet óta igen komoly hanyatlásnak indult, melynek fő oka volt az erőltetett, egy fejlesztőgárdára szabott évenkénti új rész kiadása. Ezt belátta az Electronic Arts is, így az Activison-hoz hasonlóan egyik legnagyobb franchise-át úgy osztotta szét a fejlesztő csapatok közt, hogy legalább minden egyes részre két év fejlesztési idő jusson. |
Now, it’s time to tear up the streets of New Bordeaux with Races, Car Customization and more. |
A játékmódok között különösen izgalmas a Hot Pursuit nevezetű, amikor már futamkezdéskor kapunk a hátunk mögé pár dühödt rendőrt, de a pályán ezen felül is folyamatosan járőröznek a zsaruk, így a sima verseny, sőt, a barátságos autókázás is könnyedén menekülésbe csaphat át. |
A játék története egy amerikai laboratóriumi kísérlet körül zajlik, ahol előállítottak egy érző, beszélő kukorica fajt. Amennyi humoros dologgal találkozunk a játékban, ezek a furcsaságok már szinte magától értetődőnek tűnnek majd. A laboratóriumon belül két dolgozó post-itjein keresztül komolyabban megismerhetjük a történetet, és minden szobához külön háttérsztorit is olvashatunk rajtuk. Sajnos a két karakterrel személyesen már nem találkozunk. |
Snake kilenc évnyi kómából arra ébred egy nap, hogy az egész világ a feje tetejére állt. A barátokból ellenségek, a bajtársakból haldokló vesztesek lettek, és csak a Fox egykori ügynöke tehet végre rendet. A játék pályái sokat nőttek, hála a belső fejlesztésű Fox Engine-nek, Snake hangját pedig a hollywoodi színész, Kiefer Sutherland kölcsönzi. |
A legfontosabb változtatások listája igazából csak egy fecni, Steam-integráció, fejlesztett grafikusmotor, továbbgondolt kezelőfelület, némi balanszírozás és pár új egység. Rosszmájúak akár az „Assault Squad másfél” címkét is ráragaszthatják a játékra, és van benne némi igazság, de azért ne szaladjunk ennyire előre. A látványra nem hiszem, hogy panasz lesz. |
A No Man's Sky egy különleges MMOG, amiben a játékosok egy állandóan változó univerzum részeseivé válnak. Számtalan planétát látogathatnak meg, harcolhatnak az űrben, vagy épp bolygók felszínén, miközben sosem tudhatják, mi leselkedik rájuk a kozmosz sötétjében. |
A No Man's Sky egy különleges MMOG, amiben a játékosok egy állandóan változó univerzum részeseivé válnak. Számtalan planétát látogathatnak meg, harcolhatnak az űrben, vagy épp bolygók felszínén, miközben sosem tudhatják, mi leselkedik rájuk a kozmosz sötétjében. |
Maga a játékmenet és a sport szimulálását már olyan mesteri szintre emelte a Visual Concepts csapata, hogy radikális változásokra már nincs is igazán szükség. Inkább a játékmódok finomításában, bővítésében rejlik a siker kulcsa, és szerencsére ez a járható út a fejlesztők szerint is. Korunk sportjátékaiban egyre jobban előretör a narratív jelleg, magyarán a karriermódon belül már történetet, drámát és érdekes karaktereket várnak a rajongók. |
Ha a hangulat nem vinné el a hátán a Mafia III-at, nem lenne érdemes kitartani a 25-30 órás kampány végéig, mivel sok tekintetben visszalépés történt a széria előző részeihez képest. Igazából az írókat és az audiorészért felelős részleget illeti dicséret, ők mentették meg a játékot a csúfos kudarctól. Maga a korszak telitalálat, a megannyi kényes téma remek táptalajt biztosított egy sablonos, de szórakoztató bosszúsztorihoz. |
Lincoln Clay már mindenen átment, amit csak egy árva, szegény és fekete fiú el tud képzelni magának. A rasszista déli államban, Louisianában nem sok babér termett neki, besorozták Vietnamba, ahol egy olyan országért küzdött, amely semmibe nézte őt. 1968-ban visszatért New Bordeaux-ba, de nem akart sokáig maradni. Azt remélte, elköszön barátaitól, majd Kaliforniában új életet kezd. |