Mutatott bejegyzések: 169-180
A Need for Speed sorozat 1994-ben indult világhódító útjára, hogy könyörtelenül beszippantsa azokat a játékosokat, akik sebességre, sebességre, és még több sebességre vágynak. Az első játékot a Distinctive Software fejlesztette, melyből később megalakult az EA Canada. Az Underground című epizód a sorozat hetedik része, mely 2003-ban jelent meg. |
Történet, háttér, no bizony az nem sok akad, csupán puszta tényeket tudunk meg, aztán boldogulunk, ahogy tudunk. Egy Ryan nevű autóversenyző életébe csöppenünk bele, kinek (sok pilótatársával egyetemben) leghőbb vágya, hogy ennek a kitalált bajnokságnak az ötágú koronázott bajnokává válhasson. Az öt ág jelöli a legfőbb versenykategóriákat, melyeknek jelenleg minden típusban más és más az aktuális címvédője, külön kiskirály gyorsulásban, driftelésben. |
Az Undercover az Underground(!) idejében készült grafikus motort használja, melyet a fejlesztők minden évben felújítottak és szépítettek. Ennek eredménye lett az Undercover képi világa, mely nem a valaha látott legszebb, de teljesen megállja a helyét. Ebből a grafikus motorból valószínűleg ennyit lehetett kihozni, ez is szép eredmény, hiszen eljárt már felette az idő. Jobb lett volna már évekkel ezelőtt csinálni egy újat, csak az ugye több pénzt és fejlesztési időt kíván.
|
Minden platformon élvezhetjük afiktív Redview County vendégszeretetét, mely igazi paradicsom azoknak, akik az illegális versenyzés világában az élre akarnak törni. Játékosokként az a feladatunk, hogy ebben a szabadon bejárható városban a versenyek és ilyen-olyan kihívások teljesítésével feljebb araszoljuk a ranglétrán, ameddig mindenki fel nem néz ránk. |
A játékosok ebben a hatalmas, mindig változó világban kereskedhetnek, harcolhatnak, felfedezhetnek -- azaz nagyjából bármit megtehetnek! Döbbenetesen hangzik? Nem csoda; az angol Hello Games nagy fába vágta a fejlszéjét a No Man's Sky-jal. Ráadásul a játékot komoly gazdasági rendszer öleli körül: ha valaki meg akar gazdagodni, csak tessék, de vigyázat, az űrben minden méteren halálos veszedelem les a játékosra! |
A játékosok ebben a hatalmas, mindig változó világban kereskedhetnek, harcolhatnak, felfedezhetnek -- azaz nagyjából bármit megtehetnek! Döbbenetesen hangzik? Nem csoda; az angol Hello Games nagy fába vágta a fejlszéjét a No Man's Sky-jal. Ráadásul a játékot komoly gazdasági rendszer öleli körül: ha valaki meg akar gazdagodni, csak tessék, de vigyázat, az űrben minden méteren halálos veszedelem les a játékosra! |
A második rész sztorija szorosan követi az első részét, így akik azt kihagyták -- amit meggyónhatnak egy végigjátszással --, néhol egészen értetlenül fognak ülni, és ezzel így veszít is varázsárából a játék. Akik viszont végiglövöldözték magukat az előzményeken, de már túl régen volt vagy rossz az emlékezőképességük, azok számára van egy opció a főmenüben, ami pár képben összefoglalja Max Payne előéletét. |
Az események felgöngyölítése egy több mint tízórás kampány keretében történik meg, amelynek során a kőkemény Squad 22 és a megmaradt telepesek életét irányíthatjuk, de ha ennyi nem volna elég, akkor a Planetary Conquest több mint 100, procedurálisan felépített misszióval is vár.Mindezt csiszolt, kézre álló és dinamikus egységkezelés mellett tehetjük meg, a kampányunkat pedig több mint egyórányi, lebilincselő zene kíséri. |
A No Man's Sky egy különleges MMOG, amiben a játékosok egy állandóan változó univerzum részeseivé válnak. Számtalan planétát látogathatnak meg, harcolhatnak az űrben, vagy épp bolygók felszínén, miközben sosem tudhatják, mi leselkedik rájuk a kozmosz sötétjében. |
A No Man's Sky egy különleges MMOG, amiben a játékosok egy állandóan változó univerzum részeseivé válnak. Számtalan planétát látogathatnak meg, harcolhatnak az űrben, vagy épp bolygók felszínén, miközben sosem tudhatják, mi leselkedik rájuk a kozmosz sötétjében. |
Az NBA 2K14 hihetetlenül hangulatos, zenés montázzsal nyit, ami alatt rögtön megcsodálhatjuk a PlayStation 4-re és Xbox One-ra érkező változat brutális látványvilágát – hogy aztán annál nagyobbat koppanva érjünk talajt a kockafejű, elkent textúrák köntösében feszítő játékosok láttán. Hát igen, ami tavaly még megbocsátható volt, az mostanra teljesen nevetségessé vált. |
A Metal Gear: Revengeance a szinte páratlan ellentmondások kusza hálója: egyszerre zseniális és dühítően frusztráló. A problémák gyökere nem az a Metal Gear univerzum, amely eddig csak egyetlen alkalommal (Ac!d-sorozat) tudott és mert eltérni a folyamatosan finomhangolt, mégis bántóan statikus játékmenetétől, hanem annak a kompromisszumkészségnek a hiánya, amely a fejlesztői széket elfoglaló Platinum Games hozzáállásából ered. |