2016-11-30, 9:33 PM | |
A legfontosabb változtatások listája igazából csak egy fecni, Steam-integráció, fejlesztett grafikusmotor, továbbgondolt kezelőfelület, némi balanszírozás és pár új egység. Rosszmájúak akár az „Assault Squad másfél” címkét is ráragaszthatják a játékra, és van benne némi igazság, de azért ne szaladjunk ennyire előre. A látványra nem hiszem, hogy panasz lesz. Minden páncélos, löveg, felderítő- vagy szállítójármű olyan, mint az eredeti. Működnek a fényszórók, kilyukadnak a gumikerekek, pazarul sérül minden. A sérülésmodell részletessége persze nem újdonság, ha láttad már bármelyik részt, akkor szinte természetes, hogy minden alrendszer – a fő fegyverzet, lánctalp, motor stb. – külön-külön is képes meghibásodni, és persze ott van a totális pusztulást hozó detonáció, amikor a lőszerkészlet begyullad, és méterekre repül a torony, miközben az égő üzemanyag szétspriccel. Nos, azért itt is történt némi igazítás, érzésre például a nagyobb páncélvédettség és a kisebb űrméret találkozásánál a személyzet jóval többször sérül, a többtonnás tankok pedig még mindig kacagva törnek utat fákon, épületeken átgázolva – tudom, hogy ez a normális állapot, de itt jól is néz ki. A géppuskatűzzel lekaszált emberek változatos és hátborzongatóan természetes módon hullanak el, a rakétatámadások, nagy tüzérségi becsapódások pedig pusztító lendülettel söpörnek végig a tájon, igazolva, hogy a legjobb helyen járunk. Minimum: Kicsomagolod és Játszol! | |
Kategória: M - N | | |
Megtekintések száma: 461 | Letöltések: 14 |
Összes hozzászólás: 0 | |