Mutatott bejegyzések: 1945-1956
A koncepció egyszerű, mint a faék, a köré felépített látványvilág és a játék menetét pillanatról pillanatra megváltoztató módosítók miatt azonban maradandó kinccsel gazdagodik játékgépünk. A telefonos verzió sikerei és díjai után a nagy testvér is hasonlóakra számíthat. Játszunk akár egyedül, akár cimboráinkkal, az élmény garantált! A játék magáért beszél aranyos szép látványos és egy próbát mindenkinek megér! |
A HELLDIVERS™ egy fordulatos, kétkaros vezérlésre épülő csapatjáték a Magicka alkotóitól. A játékosoknak a HELLDRIVERS elit egység részeként közösen kell megvédeniük a SZUPERFÖLDET, és szembe kell szállniuk az emberiséget fenyegető támadókkal egy heves galaxisközi háborúban. |
A HELLDIVERS™ egy fordulatos, kétkaros vezérlésre épülő csapatjáték a Magicka alkotóitól. A játékosoknak a HELLDRIVERS elit egység részeként közösen kell megvédeniük a SZUPERFÖLDET, és szembe kell szállniuk az emberiséget fenyegető támadókkal egy heves galaxisközi háborúban.
|
A Grey Goo története több száz évvel repít minket előre a jövőbe, a helyszín pedig az Ecosystem 9, ahol egy idegen faj, a béták utolsó fennmaradt képviselői bujkálnak egy veszélyes frakció, a The Silent One elől. A túlélés reményében a béták technológiai fejlettségüknek köszönhetően annak a reményében nyitnak meg egy féreglyukat, hogy a csillagokon keresztülutazva olyan új bolygóra leljenek, ahol békében élhetnek tovább. |
Emellett kikerült néhány karakterosztály tömör leírása is. A Dragon Age: Inquisitionben ugye alapjáraton három osztály körül választhatunk majd: Warrior, Mage, Rogue. Ezeket további három-három alosztályra bonthatjuk, bár ezekből egyelőre csak egyet-egyet részleteztek a készítők -- lássuk is őket.
|
A Doom 3 BFG Edition konzolokra HD-felbontásban jelent meg, PC-n viszont „csak” egy-egy textúra felbontását tornászták fel, szóval akinek megvan az első kiadás, az teljesen meg lehet elégedve vele, mert sok újat nem kapna a BFG-től. Igaz ugyan, hogy a Lost Mission jobban mutat a többi kampánynál, de csak emiatt nem éri meg beruházni a játékra, főleg nem olyan sok pénzért, mint amennyiért árulják. Igazság szerint nem is értjük, mi a fenét akart ezzel a kiadással a Bethesda. |
A játék műfaját tekintve egy FPS, hangulatát tekintve pedig több horrorelemet is tartalmaz. Éppen ezért külön örvendetes a belső nézet, mert így az ember tényleg bele tudja élni magát a játékba. Maga a játékmechanizmus nem túl bonyolult: vannak az ellenfeleink nagyon sokan, velük szembe van a játékos tök egyedül. |
Emellett kikerült néhány karakterosztály tömör leírása is. A Dragon Age: Inquisitionben ugye alapjáraton három osztály körül választhatunk majd: Warrior, Mage, Rogue. Ezeket további három-három alosztályra bonthatjuk, bár ezekből egyelőre csak egyet-egyet részleteztek a készítők -- lássuk is őket.
|
A Firaxis a héten jelentette be a nagyszerű XCOM: Enemy Unknown folytatását, az XCOM 2-t, ami az előd eseményei után egy, az idegenek által leigázott Földet tár elénk, amit egy kicsi, de szívós gerillacsoport segítségével kell felszabadítanunk. A folytatás jobb fizikát, kibővített és átdolgozott játékmenetet illetve procedurálisan felépített pályákat hoz, megjelenni pedig idén novemberben fog, méghozzá kizárólag PC-re. |
A neves Half-Life-széria második epizódja beváltotta a hozzá fűzött reményeket, sőt, az Episode One után már-már túl is szárnyalta... A történet ott folytatódik, ahol az előző rész abbamaradt, de sokkal fordulatosabban folyik tovább a cselekmény. Jó sok akció vár ránk, drámai pillanatok, meghökkentő fordulatok és nem mellesleg új ellenfelek lépnek a színre - amelyek persze újabb kérdéseket szülnek. |
Az Episode One nem mutatott többet, mint a hírhedt alapjáték, lényegében egyszerű történeti továbbgöngyölés, ami nem feltétlenül negatívum, csakhogy egy folytatásnak mégis fel kellett volna mutatnia valami érdemlegességet. Ha a pletykáknak hinni lehet, a már az év végén a boltokba kerülő Episode Two lesz sokkal inkább lesz a mi kedvencünk, abba már várhatóan több – eleddig soha nem látott extrát pakolnak bele a készítők. |
A sztori ugyan nem sikerült olyan gördülékenyre, mint az első részben talán jól prezentálja az első élményt), de a játékmenettel nem volt gond, sőt, a fizikai feladványok, a fantasztikus pályatervezés és a 2004-ben is sokkolóan gyönyörűnek számító grafika instant klasszikussá avatta az FPS-t, melyet a legtöbb játékmagazinban az év legjobb címeként ünnepeltek. |