Mutatott bejegyzések: 397-408
A Thief: Master Thief Edition a következő tartalmakkal lesz felvértezve: - Official Digital Artbook (Koncepció rajzok a Thief egyedi hangulatú világából) |
Pattanj a 12 ultramenő, teljesen személyre szabható miniatűr versenyautó volánja mögé és vesd bele magad a 20 pályába és állj szembe pár igazán agyafúrt ellenféllel a széleskörű Verseny módban és a többféle Különleges esemény során.Légy online a 8 játékos meccsben és légy te a legjobb versenyző! Zúzd össze ellenfeleidet a ravasz Pluszerők használatával és az egyedi. |
E szerint a négy tini nindzsa harci teknőc más-más harcstílussal lesz megáldva. Leonardo katana kardjaival kiegyensúlyozott harcos, fürge és közepes távolságig szájon tudja vágni a Talpasokat. Raffaello lassabb testvérénél, de sokkal erősebb ütéseket tud bevinni. Michelangelo nuncsakuinak hála csak belharcban tud érvényesülni, ám a leggyorsabb a fivérek között. Donatello pedig a legmesszebb tud elütni botjával, szóval ő a távolabb állókat regulázhatja meg. |
Aki még nem hallott a S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpháról, annak eláruljuk, hogy az első Stalker-játék, a 2007-es Sjadow Of Chernobyl eredetileg egy teljesen eltérő jellegű játéknak indult, szabadon bejárható területekkel, még több szerepjáték-elemmel, járművekkel és más irányba kanyarodó történettel. Sajnos a programon ügyködő ukrán GSC |
A hat perces anyagban a ubisoftos Tommy François és Nadeo kreatív direktora, François Alaux kalauzol végig minket cuki francia akcentussal a játék különböző aspektusain, bemutatva a szólista módot (inkluzíve helikopterről ledobás), a kétszáz pályás kínálatot, a pályaszerkesztőt, amellyel a kreatívok (sőt, az automatikus pályagenerátornak hála még a kevésbé kreatívok is) újabb arénákat kreálhatnak maguknak. |
A legendás Trackmania-széria Turbo alcímű fejezetében négyfajta, más-más kihívást nyújtó környezetben, 200 pályán, egyedül vagy egy barátunkkal ugyanazt a gépet (!) irányítva tehetjük próbára képességeinket és hányhatunk fittyet a gravitációnak, sőt saját pályáinkat is elkészíthetjük. |
A BFE tehát elődeihez hasonlóan szintén a látóterünkbe kerülő agresszív idegen létformák ipari léptékű darabokra szedése körül forog, kerülve a felesleges sallangokat, úgymint ügyességi-logikai feladványokat, járművezetést, karakterfejlesztést, meg amúgy mindent, amit az utóbbi 12-14 évben fejlődésként könyvelhetett el a zsáner. |
A Rainbow Six-sorozatnak sokan búcsút mondtak, amikor a zseniális harmadik részt követte a konzolos mellékterméknek számító negyedik, a Lockdown. Ha elértek volna vele valamit, a rajongók legszívesebben autókat borogattak volna a Ubisoft főhadiszállása előtt, e helyett azonban csak nagy fogcsikorgatás közepette lemondtak az egész szériáról. |
A Saints Row: The Third szakít a széria eddigi történetvezetésével, és rögtön egy nagy hatalmú bandavezér feladatait kapjuk, vagyis nem kell több pitiáner szállítós és fuvarozós küldetéseket csinálnunk -- ennél egy jóval nagyobb célunk van: egy város elfoglalása...
|
A The Solus Project így nyit: lezuhantunk egy kihalt bolygóra, a legénységünk meghalt, és esélyünk sincs arra, hogy értünk jönnek.
|
A történet hőse Renee, aki a napokban tér vissza arra a helyszínre, ahol fiatalkorának jelentős részét töltötte. Célunk kideríteni, hogy mi is történt velünk a '40-es években, míg tinédzserként mi is betegei voltunk a helynek. Renee a legtöbb alkalommal választás elé kerül és ez alakítja majd a történet további menetét. Például ha megtaláljuk a naplónkat, akkor szembesülünk azzal, hogy mi másképpen emlékszünk a történtekre. |
Időről időre szembe jön velünk egy nagyon érdekes játékötlet, ami egyediségével kiemelkedik a tömegből -- az egyik ilyen játék a Superhot, amiben az idő csak akkor mozog, ha mi magunk, vagyis a karakter is halad; nincs fedezék mögött bujkálás, minden szituáció a maga nemében egy feladvány is, egyetlen golyó pedig azonnali halált jelent, de rögtön vissza is térünk az akcióba, ezzel megtartva a dinamikusságot. |