Mutatott bejegyzések: 157-168
Alien-játékot készíteni könnyű: igazán jó Alien-játékot készíteni úgy tűnik, hogy lehetetlen, még akkor is, ha mind a múltban, mind a jelenben voltak már próbálkozások. És bár a Colonial Marines után egyértelműen minden csak pozitív fejlődésnek minősíthető, azért az Isolation se lett az a csoda, mint amilyennek a beharangozásakor tűnt, annak ellenére, hogy alapvetően tökéletes. |
A bejelentést követően szkeptikusok voltunk az ACB-vel kapcsolatban, rókabőrt kiáltva nem hittük, hogy egy év alatt a második részhez méltó új epizódot lehet készíteni. Így utólag töredelemesen bevallhatjuk, hogy tévedtünk, a Ubisoft Montreal megcsinálta, mi pedig csendben tátjuk a szánkat. |
Némi szkepticizmussal álltunk az Assassin's Creed folytatása elé, azonban a Ubisoft kisebb csodát művelt. A második rész akkorát változott az elsőhöz képest, mintha a barlangrajzokat a Mona Lisához hasonlítanánk. |
Szinte biztos, hogy mindenki ismeri a "rendezői változat" kifejezést, ha játékokból nem, hát a filmiparból mindenképpen. Úgy látszik, ez a szokás kezd PC-n is trenddé válni, a célpont most egy régóta várt játék számítógépes változata, illetve annak bővítése! |
Immáron hat esztendeje tesztelek minden évben Assassin’s Creed-játékokat, és az első részt leszámítva mindegyiket szerettem, a folytatásokban mindig megtaláltam azokat az elemeket, amelyek hosszú órákra lekötöttek, és nem nagyon értettem egyet azokkal, akik részről-részre a sorozat hanyatlásáról beszéltek. Egészen mostanáig. |
Az Aliens vs Predator-sorozat harmadik darabjában újra összecsap a filmvilág két leghíresebb gyilkosa. A történet szerint egy emberi bányászkolónián veszélyes leletre -- feltehetőleg egy alien-tojásra -- bukkantak az ott dolgozók, a mindig kotnyeleskedő Weyland Yutani Corporation pedig rögtön neki is látott a bolygó tüzetesebb feltérképezésének, ám ekkor elszabadult a pokol: mindenhol alienek és predatorok kezdtek lébecolni egymás öldökölve, a szegény katonák életben maradási esélye pedig drasztikusan csökkent. |
A Bayonetta első részére Európában a PEGI könyörület nélkül rátette a 18+-os besorolást – a PS3- és Xbox 360-exkluzív játékban egy harcias főhősnőhöz, és a véres akciójelenetek egy remek keverékéhez volt szerencsénk. Ugyan ezt kapjuk a második részben is, de váratlan fordulat – Wii U-n. |
A játék már körülbelül 2 éve is játszható állapotban volt, de akkor még csak azt próbálta meg bemutatni, hogy milyen fizikai szimulációra lesz képes végleges állapotban, egy üres pálya és néhány autó állt rendelkezésre, ahol lehetett próbálgatni a járműveket, ekkor még leginkább törésszimulátorként tekintettünk rá. |
28 action-packed mission in three different terrains. |
Choose your story in “Inception,” the first split-faction scenario in Ashes of the Singularity: Escalation. A mysterious entity known as Nihilon has returned to wreak havoc on the planet Oneiros and has seized control of some of the Substrate consciousnesses residing there. |
From PlatinumGames’ legendary director Hideki Kamiya of Resident Evil and Devil May Cry fame, SEGA brings one of the most universally acclaimed character action games of all time to PC |
A BioShock: The Collection szerencsére nem követi el azt a hibát, mint hasonszőrű társai, így a 2007-ben megjelent első részt, az azt követő direkt folytatást és a BioShock: Infinite-et is tartalmazza. |