Mutatott bejegyzések: 2557-2568
2012.Hat év telt el azóta, a második baleset, amely háttérbe szorította az események április 1986.A játék meg a csernobili zóna lett egy hely, ahol a sors betört a fenyegetés az egész emberiség.Terület felfedi titkait vonakodva, erővel, és egy ritka hős, aki képes elérni a szív és tanulni - milyen veszély vár ott? |
És hat év alatt már illő lett volna nem csak a vodkát iszogatni abban az irodában. A GSC Game World revánsot akart, még ha a kiadó támogatását elveszítették is, vitték tovább álmukat egy élő és működő környezet megalkotásáról egy FPS keretein belül, ahol néhány elem már túlélő-szerepjátékba megy át, mindenféle script nélkül, véletlen eseményekre alapozva, persze a történeti szál figyelembevételével. |
A játékban nincsenek irányítható járművek, habár a játék kódjában mindezek szerepelnek, külső modok használata nélkül azonban nem lehet őket használni. Így a játékos kénytelen egyik pontból a másikba gyalogosan közlekedni. Az előrehaladás futással felgyorsítható, de ez csak limitált mértékben, mert az állóképesség nagymértékben függ az általunk cipelt felszerelés súlyától, és futás közben nem tudunk lőni sem. |
A Sacred első része még teljes játékunk is volt, s mint ilyen, a jobbak közül való. Az egyik legjobban sikerült hack'n'slash folytatásán ügyködik a német Ascaron, melyben láthatóan megszépült grafika mellett újra bejárhatjuk - akár lóháton is -, Ancaria varázslatos világát. |
Központi témája a gép ellen vívott King of Iron Fist Tournament, mely egy fordulókra osztott, fordulónként több menetes bajnokság, végén egy főellenséggel, kinek személye változik a különböző részek egyébként egybefüggő történetével, de kilétét az általunk választott karakter is befolyásolja. |
Összesen 19 Street Fighter és 19 Tekken karakter kapott helyet a játékban. Az előbbiből itt van Akuma, Ryu, Ken, Chun-Li, Rufus, Vega, Bison, Abel és Juri, az utóbbiból pedig Ogre, Jin, Asuka, Julia, King és Kuma, a teljesség igénye nélkül, de nem lett rossz a pályák felhozatala sem. |
Hosszúhosszúhosszúhosszú hónapokat vártunk a Remedy/3DRealms legújabb üdvöskéjére. A különböző internetes és nyomtatott újságokban havonta érkeztek az új screenshotok, amik folyamatos nyálcsorgatásra késztették a játékos társadalmat, közülük is leginkább a lövöldözésrajongókat. Nos, a várakozásnak vége, pár héttel ezelőtt a boltok polcaira került a Max Payne, most pedig megvizsgáljuk, megérte-e a várakozás. |
Max Payne számára az évekkel ezelőtt tragikusan elvesztett szerettei mély sebeket okoztak. Max, aki már nem zsaru többé, kiöregedett és fájdalomcsillapítókon él, most a brazíliai São Paulo városában keres munkát. |
A Medal of Honor Warfighter napjaink legjobban képzett és legtehetségesebb harcosainak bőrébe bújtatja a játékost, és olyan küldetésekre hív, melyek bizonyos mértékig terrorfenyegetésekhez kapcsolódnak. |
A MOH széria tizenegyedik részét, az Airborne-t az EA Los Angeles stúdió fejlesztette, szeptember elején jelent meg PC-re és Xbox 360-ra, míg a PS3-as átírat premierjét sajnos novemberre tolták. A játék ismét a második világháború európai színterére vezet minket, a főszereplő pedig nem más, mint Boyd Travers, az Amerikai Hadsereg 82-es Légideszant Hadosztályának őrvezetői rangban álló tagja. |
A Medal of Honor első epizódja kétségbevonhatatlanul mérföldkő és klasszikus lett, olyasféle követendő példa, amelyet ma is érzünk, amikor látjuk, hogy a legnépszerűbb FPS stílus esetében szinte dömping van az adott történelmi időszakot feldolgozó játékokból. |
A Medal of Honor: Allied Assault leginkább a Call of Duty-hoz és a Battlefield: 1942-hoz hasonlítható élményében. A játék különböző küldetéseket tartalmaz melyek előtt eligazítást láthatunk. Egy katonával járhatjuk a helyszíneket. Küldetései: |