2016-02-28, 6:55 AM | |
A The Solus Project akár a Marsi című könyv videojátékosított változata is lehetne, ha csak a története alapjait nézzük: egyedül ragadunk egy kihalt, idegen bolygón, fényévekre a legközelebbi beszélgető partnertől, és esélyünk sincs rá, hogy belátható időn belül mentőhajó érkezik értünk. Szóval, a remény feladása helyett inkább mentsük meg magunkat. Ám a Teotl Studios műhelyében készülő The Solus Project nem egy tipikus, nyíltvilágú, túlélésre játszó program. A fejlesztők inkább csak színesítésként tették bele a túlélés részt, a játék maga a rejtélyekre és a régi idők megidézésére fókuszál. A sztori szerint az emberiség a végét járja, a mi küldetésünk egy új otthon felkutatása volt, amíg a landolásunk zuhanásba nem ment át. Ha meghalunk, az a fajunk kihalását is jelenti. A bolygó viszont alkalmasnak tűnik az életre, csakhogy van egy kis rejtély körülötte: láthatóan nem mi vagyunk az első civilizált faj rajta. Sírhelyeiket a bolygó mind az öt, barlangokkal összekötött szigetén megtalálhatod. Kik voltak ők? Mi lett velük? A velük kapcsolatos kérdésekre mi kereshetjük meg a válaszokat. A másik feladatunk a kommunikáció helyreállítása, hogy hazatelefonálhassunk. Ehhez fel kell kutatni hajónk szétszóródott roncsát. És itt jön képbe a régi játékok megidézése: bár a játék lineáris, a pályák ugyanolyan labirintusszerűek, mint anno a Doomban, a Quake-ben vagy a Duke Nukem 3D-ben, és teli van titkos helyekkel, eldugott kulcsukkal nyitható ajtókkal, földalatti területekkel. Mi több, még a konzolt is lehívhatjuk, hogy bepötyögjük a cheat kódokat, megkönnyítve ezzel az életünket.
| |
Kategória: S - T | | |
Megtekintések száma: 324 | Letöltések: 6 |
Összes hozzászólás: 0 | |