Robot Arena III v1.0.0.2 Early Access PC
2016-08-24, 6:17 AM

Első indításkor mi mást is akar kipróbálni az ember, mint a konkrét harcot? Így volt ez az én esetemben is, kiválasztottam egy viszonylag pehelysúlyú masinát és rögtön egy négyes harcba bocsátkoztam találomra kiválasztott ellenfelekkel. Nagy hiba volt. Az nem kifejezés, hogy fogalmam sem volt arról, hogy mi történik. Ennek legfőbb oka az irányításban keresendő. Nincsen egyértelmű kiosztás, mert egyedülálló módon mindegyik robotot máshogy kell megzabolázni. A kényelemhez szokott játékosok itt biztosan elégedetlenek lennének, de miután átgondoljuk, teljesen logikussá válik ez is. Teljesen egyedi tervezésű gépekről van szó minden esetben, így logikusan következik, hogy két egyforma távirányító sincsen ezeken a viadalokon. Elképesztően ötletesen tehát a tervezőasztalon kell minden egyes mozgó alkatrészhez gombot vagy kart hozzárendelnünk, amelyek mennyiségének csak a fantáziánk és az akkumulátor szabhat határt.

System Requirements
Minimum:
OS: Windows Vista®, Windows® 7, Windows® 8, Windows® 10
Processor: Intel® Core™ 2 Duo, AMD Athlon™ x2 6400+, or equal at 1.6GHz or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia® 7600 / ATI-AMD® 2600 or faster with 1GB VRAM (Mobile chipsets may not work), DirectX® 9.0c-compliant, SM 3.0-compliant
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX® 9.0c-compatible, 16-bit

A laborunkba visszatérve tehát előttünk tátong egy üres asztal és a rácsháló, ahol először is megrajzolhatjuk robotunk testének alakját. Ha nem akarunk bajlódni, számos előre kialakított formából tudunk szemezgetni. Elárulom, hogy időt nem spóroltok vele, maximum hamarabb lesztek idegbetegek attól, hogy miért is nem mozdul meg ez a tragacs? Mit nekem használati utasítás alapon, magamtól kezdtem el tartalommal megtölteni a kasznit. Minden részletre kiterjedően kell gondolkodnunk, kezdve egy vezérlőegységgel, majd energiaforrással, villanymotorokkal, kerekekkel és végül a fegyverzettel és a cicomázással bajlódva. De akkor miért nem mozdul meg a tesztpályán? Amíg rá nem kattintottam a beépített segédlet linkjére (körülbelül 1 nap tesztelés és szitkozódás után), ami rávilágított a már kitárgyalt irányítási rendszerre.

Kicsomagolod és Játszol!


Kategória: Q - R | Hozzáadta:: stansfield
Megtekintések száma: 242 | Letöltések: 3
Összes hozzászólás: 0
Hozzászólásokat csak regisztrált felhasználók írhatnak.
[ Regisztráció | Belépés ]