2014-05-01, 7:33 AM | |
Dan Hays elmondta, ahhoz, hogy valóban morális döntéseket hozzunk majd a játékban, egy élő, lélegző környezetet kell létrehozniuk. "Szeretnénk azt az álmot nyújtani a játékosoknak, hogy majdnem tényleg ott vannak, hogy majdnem érezhetik a hely illatát, majdnem belekóstolhatnak a helybe." mondta, majd folytatta: "Ez azt jelenti, hogy ha nehéz döntéshelyzettel szembesülünk, az egészet sokkal inkább érezzük kézzelfoghatóbbnak (...) Egy karakterrel rohangálsz, aki szörnyűséges dolgokat művel, de szükséged van ezekre a dolgokra. Mit mond el ez rólad?" Ismétlésképp 7 percnyi játékmenet:Nos kedves Dan Hays, erre a kérdésre akkor válaszolunk majd, ha megjelent a játék, és kipróbáltuk: 2012-ben. Addig felfrissíthetjük Far Cry-os élményeinket az első és második résszel. 2.Telepitsd fel neked tetsző helyre | |
Kategória: E - F | | |
Megtekintések száma: 2999 | Letöltések: 216 |
Összes hozzászólás: 0 | |