Empire Earth 3 Pc
2013-08-25, 8:54 PM

Rendszerkövetelmények:
Minimum: Intel Pentium IV 1,7 GHz, 512 MB RAM, 5,5 Gbyte szabad hely, DirectX 9-et támogató 128 Mbyte-os videokártya

Ajánlott: Intel Pentium 4 3,2Ghz , 1 Gbyte RAM, nVidia Geforce 7800+
Hasonló játékok: Age of Empires 3, Medieval: Total War
Kategória: történelmi valós idejű stratégia


A játék kampány része ezúttal nem az egyszerű lineáris kampány elvén alapul, hanem a jól ismert társasjáték, a Rizikó körülményeit hívja segítségül. A világ dominancia módban nekivágva a kiválasztott civilizáció bölcsőjeként számon tartott régióból indulunk, majd seregeket toborozva, technológiákat felfedezve kell szép lassan a világ kétharmadát uralmunk alá vonni a győzelemhez.

A fejlődés öt korszakra tagolódik: őskor, középkor, koloniális időszak, modern és a jövő. A korszakok közötti fejlődéshez technológiai pontokra van szükség, amiket kampány módban a világtérképen gyűjtögethetünk, sima egyszeri játék során pedig a főépület termeli meg. A térkép körülbelül 30 régióra van felosztva, melyek között szerepelnek olyanok, mint Kelet Európa, Oroszország, Atlanti-óceán vagy éppen Kongó. Változó méretűek és változó szerepet is tölthetnek be. A világtérkép a Risk-hez hasonlóan körökre osztott módon működik, ahol is minden sereg körönként cselekedhet, a régiókban körönként egyszer lehet változtatni a preferenciákon, illetve minden kör végén termelik meg a maguk kis pontjait. A fejlesztéseknek két tere van, mégpedig a birodalmi fejlesztések és a korszakok közti ugrálás.

Minden régió termelhet valamennyi katonai, kereskedelmi, birodalmi és technológiai pontot, de egyenként ki kell választani, hogy melyik terület milyen funkciójában működjön éppen, nyilván azt érdemes választani, amiből az adott hely a legtöbbet képes adni, ez hosszú távon kifizetődő lehet. A katonai pontok erejéig tarthatunk fenn seregeket, míg a birodalmi és kereskedelmi pontokból további fejlesztéseket vásárolhatunk, illetve a speciális épületeket és bónuszokat is ezekért válthatjuk meg, sőt a sereg vagy a régiót őrző milícia létrehozása is igényel birodalmi és kereskedelmi pontokat. A technológiai pontok gyors gyűjtögetése pedig jószerivel az életben maradást szolgálja, hisz az a játékos, aki a többiek előtt két korszakkal jár, annak a csaták mókás babazsúrnak tűnnek majd csupán.

A vég pedig nagyon hirtelen jön. Miután a léc felé sikerül ugrani a régiók elfoglalásában, egyszer csak közli a játék, hogy fasza gyerek vagyok, megnyertem a csatát. Kész vége. Még egy apró kis animációra sem futotta, hogy legyen idő felfogni a történéseket, máris a főmenüben találjuk magunkat, sőt még arra sincs lehetőség, mint a Civilizationben, hogy habár nyertünk, azért alázzuk meg jól a maradék ellenfeleket. Ez főleg akkor idegesítő, ha hamarabb sikerül elérni a dominanciát, minthogy a szeretett népünk a jövőbe lépne, így lemaradunk a legjobb jelenetekről, amikor tényleg komolyan alázzuk az ellenfelet.


Telepités:
-Az MDF fájlt tedd be a daemoon tools-ba
-Telepitsd fel
-A crack mappából másold át a fájlokat a játék mappájába.
-Go Game
Kategória: E - F | Hozzáadta:: stansfield
Megtekintések száma: 2711 | Letöltések: 62
Összes hozzászólás: 0
Hozzászólásokat csak regisztrált felhasználók írhatnak.
[ Regisztráció | Belépés ]