Diablo 1 and Hellfire Pc
2013-08-21, 9:35 PM

2006. április 14-én indult a munka, az első játszható publikus verzió egy évvel később érkezett meg. Azóta a játék hatalmasat fejlődött, egyre több embert vonzva nemcsak játékosnak, hanem közreműködőnek is.

A The Hell legfontosabb ismertetőjegye a fejlesztés nagyon komoly megközelítése. Ritkán telik el hét valami újdonság nélkül! A legfontosabb cél a Diablo és Hellfire eredendő hibáinak felszámolása, amit számos esetben sikerült is elérni. Jelentős mértékben növeli a kihívást, és sokkal nagyobb változatosságot biztosít (új szörnyek, tárgyak, varázslatok, főellenségek, egyedi "unique" tárgyak, a tárgyak és a környezet színvilága), javítja a játék nehézségi szintjeinek egyensúlyát, és a szörnyek mesterséges intelligenciáját, új karakter animációkat tesz elérhetővé, növeli az újrajátszási értéket és teljes támogatást nyújt a többjátékos élményhez. Jelenleg már az 1.66+ verziónál járunk. A változtatások mértéke rendkívüli, nagy részük pontosan dokumentálva van a Changes Logban. Amint belépsz a katedrálisba, látni fogod, hogy a dolgok megváltoztak.

Nyíltan kimondom: nem minden Diablo veterán lesz képes leverni a játékot Doom módban. Ez a valaha készült legkeményebb Diablo Hellfire mod, de abban is biztosak vagyunk, hogy ez a legjobb az összes közül!

Az egyik legszimpatikusabb tulajdonsága a modnak az a folyamatos erőfeszítés, hogy az eredeti Diablo 1.09 patch javításait belevigyék a játékba, miután ezt a Sierra elfelejtette megtenni a számunkra. De ezzel még nincs vége a jó dolgoknak: ez a mod számos jelentős Diablo és Hellfire mod örököse a játék korábbi történetéből. Noha azokat a modokat már régóta nem támogatják és nincsenek frissítéseik, kiváló újításaik és ötleteik egy része átkerült a The Hellbe is, ami manapság lényegében az egyetlen élettel teli Diablo Hellfire mod. (Ez alól esetleg a The Dark képezhet kivételt, bár annak sajnos lassan 2 éve nem jelent meg új verziója.)

A játék igazán nagy kihívást jelent, de várnál-e ennél egy kicsit is kevesebbet tőle? Sziklakemény nehézsége további játékra fog ösztönözni, amint igyekszel megmászni a jelképes sziklafalat puszta kézzel. Mindazonáltal bizonyos nehézségi, karakter és tárgy kiegyensúlyozás történt az elmúlt időszakban a kezdők előnyére, a játékosok visszajelzései alapján.

Nem valószínű, hogy bárki képes lenne első próbálkozásra leverni a játékot, ehelyett fel kell fedezni minden területet (minden labirintus szintet) és csak azután továbblépni a következőre. Ajánljuk, hogy játszd végig mindhárom nehézségi fokozatot egyenként. Ne kezdj új nehézségi szintbe, csak ha előbb már befejezted az előzőt: ez nem csak túlságosan nehéz (vagy még inkább lehetetlen) lenne, de a játékélményt is tönkreteheti. Felejts el mindent, amit a korábbi Diablo/Hellfire játékokban tanultál. Ez most más. Ne kövesd el azt a hibát se, hogy végigjátszod a Horror nehézségi fokot, aztán abbahagyod. A Horror nehézségi fok arra szolgál, hogy megismerkedj a játékkal és ízelítőt kapj belőle. Az igazi játék a Purgatóriumon kezdődik. A legtöbb szórakozást a játék Doom módban nyújtja, tehát ne hagyd abba a Horror mód leverése után! Valójában a Doom módú játék sosem lesz unalmas, vagy könnyű, mivel mindegy milyen szintű a karaktered, vagy milyen jó a felszerelésed, gyorsan meghalsz, ha nem figyelsz oda.
MINIMUM
Pentium 60MHz Processor
16MB RAM
150MB Hard Disk Space
2X CD-ROM Drive
Windows-compatible Sound Card w/DAC
SVGA Video Card
Mouse
RECOMMENDED
Pentium 90MHz Processor
32MB RAM
4X CD-ROM Drive

Kategória: C - D | Hozzáadta:: stansfield
Megtekintések száma: 2560 | Letöltések: 33
Összes hozzászólás: 0
Hozzászólásokat csak regisztrált felhasználók írhatnak.
[ Regisztráció | Belépés ]