2013-08-30, 9:36 PM | |
Nem sokkal azután, hogy Patricia Caldwell elnök szélnek eresztette a Tom Reed vezetése alatt megromlott Third Echelont, létre is hozta a titkos terrorelhárító szervezet utódját. A Fourth Echelon kilétét viszont még nagyobb homály fedi: a csapat kizárólag az elnöknek jelent, földi bázisa sincsen, a Paladin repülőgép fedélzetéről végzi az egész világot behálózó tevékenységét, vezetője pedig nem más, mint a megbízhatóságát és lojalitását kettősügynöki küldetésekben is bizonyító Sam Fisher. Pihenésre viszont nincs idő, a Fourth Echelonnak azonnal bizonyítania kell: egy Engineers nevű terroristacsoport megfenyegeti az Egyesült Államokat, hogy támadássorozatot hajt végre az ország ellen, amennyiben az nem húzza ki az orrát a Közel-Kelet ügyeiből. Hétnaponta egy terrorcselekmény - ez a Blacklist. Noha a Splinter Cell: Double Agent és a Conviction is remek játékok voltak, abban valószínűleg minden rajongó egyetért, hogy nagyon hiányzott belőlük az első három rész hangulata: mikor a történetet inkább a tévés híradókból raktuk össze, és nem a hollywoodi filmekre hajazó börtön- vagy üldözéses jelenetekből, rengeteget szüttyögtünk a kütyüinkkel, és ha nem rejtettünk el gondosan minden hullát, a hátunk mögött feltűnő őrjáratok megtalálták őket, és lebuktattak bennünket. Persze annak is teljesen igaza van, aki azt mondja, az a játékmenet ma már nem igazán eladható, elavult, és különben is: a Conviction mekkorát csavart a sorozaton! Nos, jó hírem van: a most megjelent Splinter Cell: Blacklist látványosan igyekszik keresztezni a Chaos Theory és a Conviction stílusát. De vajon sikerrel? Nem véletlen, hogy ilyen hamar előhozakodtam a Blacklist történetével, a játék sztorija ugyanis minden korábbinál világosabb keretbe foglalja a teljes tartalmát. Nincsen főmenü, ebből fakadóan a játékmódok sem különülnek el élesen egymástól. Mindent egyben kapunk meg, indítás után rögtön végig kell játszanunk egy prológust, hogy azután a Paladinon kössünk ki. Ide térünk majd vissza minden küldetés után, körülbelül úgy, ahogy annak idején a Double Agentben is visszakerültünk a JBA-bázisra. Persze más kérdés, hogy itt nem lesznek konkrét feladataink, és nem is leszünk időhöz kötve, viszont tennivaló mégis akad: szabadon bejárhatjuk a repülőgép fedélzetét, itt vehetjük fel a küldetéseinket az SMI-n (Strategic Mission Interface) keresztül, a feladataink teljesítésével megkeresett pénzből fejleszthetjük a bázisunkat és a felszerelésünket, beszélgethetünk a legénységgel, sőt telefonálhatunk is. Tudjátok kinek. Az SMI, ami a történet szerint egy információkat gyűjtő, elemző és értékelő számítógépes rendszer, a játékmenet szempontjából gyakorlatilag egy térképet jelent, ezen bukkannak fel a különböző küldetések játékmódtól függetlenül, illetve innen érhető el a Spies vs. Mercs multiplayer mód is. A sztoriszálat továbbgörgető missziók egymás után érkeznek, ezzel párhuzamosan pedig a csapatunk tagjai is ajánlhatnak feladatokat, minimálisra szűkítve a Splinter Cell-küldetések idegesítő, "Sam, ha már ott vagy, csináld már meg ezt is!”-jellegű másodlagos teendőit. Anna Grímsdóttir és a többiek egyenként három-négy missziót bíznak ránk, és bár a történet szempontjából többnyire nincs jelentőségük, meg egyszerűek is (hozd el ezt, osonj be oda észrevétlenül, éld túl a hullámokban érkező ellenfeleket), viszont mégis fontosak, mert ezek már játszhatók kooperatív módban is: ilyenkor Isaac Briggs társaságában vághatunk neki a feladatoknak (illetve az ő küldetéseit csak vele teljesíthetjük értelemszerűen), ez nemcsak megkönnyíti a dolgunkat, de akadnak olyan útvonalak és megoldások, amiket csak ketten tudunk kipróbálni. Telepités: -Mountold be a daemoon tools-ba -Telepitsd fel -Telepitsd Blacklistpatchv101.exe-t -Crackeld meg -Játszol Minimum:
| |
Kategória: S - T | | |
Megtekintések száma: 672 | Letöltések: 63 |
Összes hozzászólás: 0 | |