2017-01-09, 9:45 AM | |
Az már az elozetesekbol hamar kiderült, hogy a gigászi homokvihar tépte Dubai romjai elképeszto hangulatos díszletként szolgálnak majd egy kiadós lövöldözéshez, de amit a berlini illetoségu Yager Development fejlesztoi letettek az asztalra ez ügyben, az egészen fergeteges. A homok lepte üveg és acél monstrumok látványa annak ellenére is fantasztikus, hogy a kicsit öregecske Unreal Engine 3 jeleníti meg: az utcákat romok, törmelék halmok és luxusautók roncsai borítják, az elegáns hotelek halljait pedig homok tölti fel. Ám mindez nemcsak puszta grafikai adalék vagy hangulati elem, hanem a történet szerves része, ami ténylegesen befolyásolja a cselekmény egyes részeit. A dinamikusan változó idojárás következtében gyakran viharok csapnak le ránk, melyek alaposan csökkentik a látótávolságot, megnehezítve ezzel a mi és az ellenfeleink dolgát egyaránt. A hatalmas homoktömeg fegyverként is jó szolgálatot tesz, hiszen szétlove egy-egy homokkal borított, nagyobb üvegfelületet kellemetlen meglepetést zúdíthatunk az ellenlábasaink nyakába. Minimum gépigény: Mountolod - Telepited - Plaza mappábol crackeled - Játszol!
| |
Kategória: S - T | | |
Megtekintések száma: 418 | Letöltések: 19 |
Összes hozzászólás: 0 | |