2016-08-20, 9:46 AM | |
Maga a történet nem kifejezetten összetett. Kisfilmes bevágásokra és Oscar-díj gyanús drámai fordulatokra sem nagyon kell számítani. A fő küldetéslánc elsődleges feladata érezhetően annyi, hogy a játékost megismertesse a címben működő mechanizmusokkal, és képessé tegye tárgyakat alkotni és azokat hasznosítani növekvő nehézségű kihívásokban. Újrajátszhatósági szempontokat tekintve a kampány így nehezen értékelhető, de szerencsére a különféle játékmódok jól kezelik ezt a problémát. A cím három, szólóban nyomható módból tevődik össze. Az elsődleges, a fent ismertetett egyjátékos kampány útvonala. Ebben egy előre elkészített 136 négyzetkilométeres, egyedi tereptárgyakkal, tájakkal és helyszínekkel megpakolt kontinensen végezhetünk küldetéseket, gyűjtögethetünk növényeket és egyéb tárgyakat. Építhetünk és megvédhetünk egy kolóniát, használhatjuk az érc szkennert, hogy bányászati területeket keressünk a több mint tizenötféle erőforrásra a földben, tárgyalhatunk az idegenekkel, művelhetjük a földet és akár (többnyire) békésen, egyedül, vagy NPC követőink segítségével végigcsinálhatjuk az egész kampányt. A második a kaland játékmód mely algoritmusok alapján generált 256 x 256 méteres illetve 512 x 512 méteres területeket enged felfedezni, és belakni, véletlenszerű missziókkal és nyersanyagokkal. A fejlesztők tervei alapján a térképek méretét később végtelenre növelik majd. A harmadik mód a korlátlan építkezés, ahol végtelen alapanyaggal dolgozhatunk békés, ellenállásmentes környezetben. Ez a játék opció hasonló méretű és tulajdonságú pályákkal működik mint az előző, emellett pedig a felhasználók bármit megépíthetnek amit csak akarnak. System Requirements Kicsomagolod és Játszol! | |
Kategória: O - P | | |
Megtekintések száma: 253 | Letöltések: 0 |
Összes hozzászólás: 0 | |