Mutatott bejegyzések: 157-168
A Grand Theft Auto: Vice City a Rockstar Games Grand Theft Auto videojáték-sorozatának ötödik, és második teljesen 3D-s része. A története 1986-ban, Vice City-ben játszódik, mely Miami városán alapul. |
A HELLDIVERS™ egy fordulatos, kétkaros vezérlésre épülő csapatjáték a Magicka alkotóitól. A játékosoknak a HELLDRIVERS elit egység részeként közösen kell megvédeniük a SZUPERFÖLDET, és szembe kell szállniuk az emberiséget fenyegető támadókkal egy heves galaxisközi háborúban. |
A HELLDIVERS™ egy fordulatos, kétkaros vezérlésre épülő csapatjáték a Magicka alkotóitól. A játékosoknak a HELLDRIVERS elit egység részeként közösen kell megvédeniük a SZUPERFÖLDET, és szembe kell szállniuk az emberiséget fenyegető támadókkal egy heves galaxisközi háborúban.
|
A Grey Goo története több száz évvel repít minket előre a jövőbe, a helyszín pedig az Ecosystem 9, ahol egy idegen faj, a béták utolsó fennmaradt képviselői bujkálnak egy veszélyes frakció, a The Silent One elől. A túlélés reményében a béták technológiai fejlettségüknek köszönhetően annak a reményében nyitnak meg egy féreglyukat, hogy a csillagokon keresztülutazva olyan új bolygóra leljenek, ahol békében élhetnek tovább. |
A neves Half-Life-széria második epizódja beváltotta a hozzá fűzött reményeket, sőt, az Episode One után már-már túl is szárnyalta... A történet ott folytatódik, ahol az előző rész abbamaradt, de sokkal fordulatosabban folyik tovább a cselekmény. Jó sok akció vár ránk, drámai pillanatok, meghökkentő fordulatok és nem mellesleg új ellenfelek lépnek a színre - amelyek persze újabb kérdéseket szülnek. |
Az Episode One nem mutatott többet, mint a hírhedt alapjáték, lényegében egyszerű történeti továbbgöngyölés, ami nem feltétlenül negatívum, csakhogy egy folytatásnak mégis fel kellett volna mutatnia valami érdemlegességet. Ha a pletykáknak hinni lehet, a már az év végén a boltokba kerülő Episode Two lesz sokkal inkább lesz a mi kedvencünk, abba már várhatóan több – eleddig soha nem látott extrát pakolnak bele a készítők. |
A sztori ugyan nem sikerült olyan gördülékenyre, mint az első részben talán jól prezentálja az első élményt), de a játékmenettel nem volt gond, sőt, a fizikai feladványok, a fantasztikus pályatervezés és a 2004-ben is sokkolóan gyönyörűnek számító grafika instant klasszikussá avatta az FPS-t, melyet a legtöbb játékmagazinban az év legjobb címeként ünnepeltek. |
A Grand Theft Auto 5-ben a korábbi részekkel ellentétben nem egy, hanem három játszható főszereplő van: Michael De Santa,korábban Michael Townley, Trevor Philips és Franklin Clinton. Michael egy visszavonult profi bankrabló, aki miután az FIB bevette a tanúvédelmi programba, családot alapított. Trevor egy régi barátja Michaelnek, vidéken élő, fekete ügyletekkel foglalkozó forrófejű pszichopata. |
Történetünkben 106 évvel járunk az első rész sztorija előtt, a bolygón, amelyet Kharaknak hívnak. Ez a planéta haldoklik, lassan de biztosan. A masszív sivatag évről évre csak nő, és a kushan nép klánjai közti háborúk sem segítenek túl sokat a helyzeten. Történt azonban, hogy egy műhold észlelt valamit a sivatagi pusztaság közepén, valamit, ami talán hasznos lehet a kharakiak számára. |
A játék tehát arról szól, hogy hivatásos pokolbúvárként jársz-kelsz az univerzumban és tisztogatod az idegenek által elfoglalt bolygókat. Nem kicsit dob a koncepción, hogy a játékosok eredményei összeadódnak, így minden egyes győzelmed az emberiség, vagyis a Szuper-Föld űrbéli hadjáratát segíti. A három ellenséges faj mindegyike a szülőbolygójáról kiindulva kezdte el bekebelezni a galaxist, így a végső győzelemhez ott is kell őket kiirtani, hogy írmagjuk se maradjon. |
A GTA III kiadása nagyon nagy döbbenetet és megrökönyödést okozott a játékvilág és a média számára. Már a Grand Theft Auto első epizódjának megjelenésekor a túlzott grafikai „pixelterror” volt a vita tárgya, ezért várható volt, hogy a Rockstar Games körültekintő lesz ezen a téren is. |
Ennyiből már ki lehet találni, hogy egy izometrikus nézetű RPG-vel van dolgunk, amiben, akárcsak a vadnyugaton, ésszel kell élnie az embernek, ha látni akarja még egyszer felkelni a napot. A tűzharcok nem hosszabbak, mint 5-10 perc, az embereink pedig mindösszesen egy-két lövést bírnak ki, így mindennél fontosabb a helyes pozíció. |