Mutatott bejegyzések: 109-120
Igaz, hogy a jelen generációs konzolok már másfél éve a piacon vannak, azonban a Codemasters csak 2015 nyarára jutott el oda, hogy kiadja az első Forma-1-es játékot Xbox One-ra és PS4-re. A főleg versenyzős játékokra specializált kiadónak ez a hatodik hivatalos F1-es játéka, azonban a kezdeti sikerek után mintha alábbhagyott volna a lelkesedés. T |
Your combat style is determined by the spells, weapons, and armor you choose to equip. With 3 distinct weapon types and a great number of spells, items, and armor pieces to choose from, you are provided with countless options to defeat your enemies. |
Alapvetően semmit sem érne az egész farmerkedés és a megjelenő folytatások, ha nem lenne alapértelmezett a fejlődés, és a mostani rész tényleg igyekszik mindenben megfelelni a játékosok elvárásainak. Elsőként említenénk, hogy igen csinosra sikerült a grafika, ami ráadásul nem zabálja fel a vasat, tehát tényleg jó lett az optimalizáció. |
Force of Nature is a Sandbox game that combines Action, Adventure, RPG, Strategy and Management genres. The player will explore more than 10 different zones, each with its own unique flora and fauna. You can gather and mine resources, create weapons and clothes, build houses, different crafting tables, laboratories and grind your character. |
A Primal tehát a kőkorszakba kalauzol minket, aránylag szűkös korlátok közé szorítva ezzel a fejlesztőket. A kornak köszönhetően eleinte szűkösnek érződik az arzenál, nincsenek hatalmas épületek, netán nagy bázisok, és hiányoznak az olyan megszokott technikai vívmányok is, mint mondjuk a járművek. |
A kőkorszakba invitál a Far Cry Primal, a kegyetlen, mindenféle veszélyekkel teli ősidőbe, ahol a rivális törzsektől ugyanúgy tartani kell, mint a vérszomjas fenevadaktól. A Ubisoft Montréal játéka (segít a Ubisoft Toronto, a Ubisoft Shanghai és a Ubisoft Kiev) egy teljes értékű, singleplayer élményt kínál, amelyben Takkar szerepét tölthetjük be. |
A kőkorszakba invitál a Far Cry Primal, a kegyetlen, mindenféle veszélyekkel teli ősidőbe, ahol a rivális törzsektől ugyanúgy tartani kell, mint a vérszomjas fenevadaktól. A Ubisoft Montréal játéka (segít a Ubisoft Toronto, a Ubisoft Shanghai és a Ubisoft Kiev) egy teljes értékű, singleplayer élményt kínál, amelyben Takkar szerepét tölthetjük be. |
A kőkorszakba invitál a Far Cry Primal, a kegyetlen, mindenféle veszélyekkel teli ősidőbe, ahol a rivális törzsektől ugyanúgy tartani kell, mint a vérszomjas fenevadaktól. A Ubisoft Montréal játéka (segít a Ubisoft Toronto, a Ubisoft Shanghai és a Ubisoft Kiev) egy teljes értékű, singleplayer élményt kínál, amelyben Takkar szerepét tölthetjük be. |
Szükséges: |
Bevallom, nem hittem volna, hogy a Far Cry Primal ennyire jó lesz. A játékmenet persze ismerős, de nincs meg benne az a magabiztosság, amit az előző részekben éreztünk, amikor egy maximumra fejlesztett AK-47-tel törtünk utat előre. Már a bevezető küldetésben is tudatosítják bennünk a készítők, hogy itt a tápláléklánc alján foglalunk helyet, egyetlen árva dárdával megyünk neki egy kisebb gyapjas mamutnak. |
Az Etherlord II-t elődjéhez hasonlóan az érdekes ötleteket tartalmazó játék jelzőjével lehet jellemezni, azt pedig mindenki döntse el maga, hogy, hogy ezek az ötletek mennyire sikeresen kerültek kivitelezésére. A Heroes egyeduralmát valószínűleg továbbra sem fenyegeti veszély a kategórián belül, de a fanatikusok mindenképpen próbálják ki az Etherlords II-t is. |
A Nival, az akkoriban parányi történelemmel rendelkező cég harmadik játéka ebben aztán nem szenved hiányt: egyesíti magában mindazokat a játékelemeket, amelyek egyszer és mindenkorra megunhatatlanná tehetnek egy alkotást. A Rage of Mages nem várt sikere és az Evil Island hűvös fogadtatása után 2001-ben az orosz csapat nem bízta a véletlenre, és olyan játékot próbált készíteni, amely széles rétegek részére fogyasztható lesz. |