2017-05-21, 8:55 AM | |
Eddig ez mind szép és jó, ám mivel a játékot a crytekes arcok a Far Cry szellemi folytatásaként szánták, ehhez igazított helyszínt és járműparkot is kapunk a lemezen. A koreai katonáktól hemzsegő dzsungel nem csak grafikailag páratlan élmény, hanem játékmeneti funkciójában is nagyon komoly szerepet tölt be. Míg a Far Cry-ban maximum bujkálni és fedezni volt jó, addig itt előbbi elengedhetetlenné, utóbbi lehetetlenné vált. Komolyabb tömeg ellen kirambózni esélytelen, mint azt már fentebb tárgyaltuk. Hogy fedezéknek miért is nem jó már? Nos, a Crytek csapata végre vette a fáradtságot, hogy észrevegye, a Half-Life 2 Havoc fizikája óta három év telt el, ideje előrukkolni valami hasonló kidolgozottsággal ilyen téren. Nem is tétlenkedtek, összedobták az FPS műfajban valaha látott legrealisztikusabb fizikai modellezést. A fák a lövéseket csak korlátozott ideig képesek elviselni, túl sok találat esetén volt-nincs búvóhely. Hogy ha ez így van, bizonyára felmerül a kedves olvasóban a kérdés, hogy miért állítottam fentebb, hogy a dzsungel szerepe nőtt? System Requirements: INSTALL NOTES | |
Kategória: C - D | | |
Megtekintések száma: 625 | Letöltések: 15 | Hozzászólások: 1 |
Összes hozzászólás: 1 | |
| |