Mutatott bejegyzések: 253-264
az év egyik legjobban sikerült játéka volt, komoly elvárásoknak sikerült megfelelnie, és nem csupán azért, mert a cyberpunk rajongói bármit örömmel fogadtak volna a témában. Az akkor még újonc Eidos Montreal első játéka szellemiségében hű maradt Warren Spector 2000-es klasszikusához, a széria máig nagy becsben tartott első felvonásához, valamint előzménytörténet révén egy rakás új rajongóval gyarapította a konspirációfüggők táborát. |
Manapság sokszor hallani, hogy a játékokból kiveszett a kihívás, bezzeg a dicső múltban még nem volt gyorsmentés vagy checkpoint, csak te, a monitor, a játék és a Commodore szétrángatott joystickja. Ez persze ferdítés, akkor sem örült senki a túl nehéz játékoknak, csak hát el kellett jutni odáig, hogy ma már ne tépjük a hajunkat minden apróbb hiba miatt. |
Huh, mindez már így is nagyon sok volt, és ez még mindig nem a játék egésze, egyszerűen azért, mert hat oldal sem elég ara, hogy mindenről írjak. Van még bázismenedzselés, opcionális növénytermesztés, bossharcok, élet-halál helyzetek, túlvilági utazások... és még sok minden más. Az Inquisition ráadásul nem csak tartalmas, de valami megdöbbentően gyönyörű is. |
Lassan egy éve, hogy megjelent a Dirt 3, mely méltó folytatása volt a Codemasters árkád irányba elmozdult rallys sorozatának. A készítők később több letölthető tartalommal is szolgáltak, melyek új pályákat és autókat adtak az alapjátékhoz. A kiadónál szeretik addig ütni a vasat, amíg meleg (bár ez már tényleg kezd kihűlni), így korábban bejelentették, hogy készül a Dirt 3: Complete Edition, mely az alapjátékon túl minden DLC-t is tartalmazni fog. |
Az egyébként tipikus Call of Duty játékmenetre építkező World at Warnak ugyan érdekes ízt ad a japánok újfajta harcmodora, a közelharci akció jelentősége és a lángszóró használata: utóbbival szinte mindent megpörkölhetünk, a növényzet leég, a falon és a kevésbé éghető tárgyakon pedig hatalmas koromfolt árulkodik rosszalkodásunkról. Az „új" (lángszóró először a United Offensive-ben szerepelt) céleszköz kiválóan alkalmazható bunkerek megtiszítására. |
A játékmenet első ránézésre nem sokat változott a Crysis 2-höz képest, az első pálya végére azonban rájöhetünk, hogy sok-sok apró változás történt. Kezdjük talán a legfontosabbal, a nanoruhával. A kezelőfelület kissé átalakult, a taktikai távcső képes részletes információkat szolgáltatni a baráti és ellenséges egységekről, azok páncélzatáról és fegyvereiről, a környező tárgyakról. |
A játék többféle „taktikát” kínál fel a mindenre elszánt játékosnak. Lehetünk óvatosak, akkor ott van a puska, messziről szépen le lehet lőni az ellenséges elemeket, viszont ebben az esetben sokszor fog előfordulni, hogy az ellen nem akar elfogyni. Ez nem véletlen. A játék ezzel a módszerrel azt akarja ránk erőltetni, hogy igenis merjünk közelíteni, együtt menni a társainkkal, ne legyünk gyávák! |
Survive the zombie apocalypse with turn-based combat and permanent death! Manage survivors, go on dangerous scavenging runs, build alliances, craft equipment, make difficult story-influencing decisions, defend your camp against undead hordes and experience non-linear rogue-lite elements. An innovative Indie Survival-RPG! |
A Dead by Daylight egy aszimmetrikus többjátékos alkotás, amely műfaj csak most kezdi egyre inkább próbálgatni a szárnyait. A játék elején mi dönthetjük el, hogy melyik oldalra állunk: túlélők szeretnénk lenni vagy gyilkosok. Minden partiban öten vehetnek részt egyszerre, ezek közül négy egyszerű halandót, egy pedig valamilyen pszichopata gyilkost alakít. |
Az alkotók a RIDE jön egy spin-off teljes egészében a legendás Ducati márka - közel egy évszázados legenda csomagolva egy videojáték! |
Counter-Strike: Global Offensive (CS: GO) bővül után a csapat alapú akció játék, hogy elsőként, amikor indult 12 évvel ezelőtt. CS: GO funkciók új térképek, karakterek, és a fegyverek és szállít frissített változata a klasszikus CS tartalom. Ezen túlmenően, a CS: GO vezet be az új játékmód, üzletember, vezető lapok, és így tovább. |
And so I sit here contemplating ways to close this review, feeling a little empty. After all, I’ve just finished a story that has taken seventeen years to be told. The emotional rollercoaster that has been The Longest Journey saga has been exhausting for me as a player, so I can only imagine how the team at Red Thread Games feel right now. |