2017-04-10, 7:11 AM | |
A gépparkkal és a pályával tehát nincs gond, maga a játékmenet ellenben már nem tartogat meglepetéseket, a közúti logisztika alapvetései ugyanis jottányit sem változtak az európai rutinhoz képest. Teherszállítási karrierünket így ezúttal is kétféleképp indíthatjuk be: céges kamionok volánja mögött, bérfuvarosként markolászhatjuk a kormányt, vagy egy gyors hitelfelvételt követően saját gépet vehetünk, és azzal kilincselhetünk melóért a közeli telephelyek portáján. Bárhogy is döntsünk, a megszerzett lé ugyanoda kerül: a dollárkötegeket kamionunk és kezdőgarázsunk fejlesztésére, a géppark bővítésére és cseréjére, új garázsok vásárlására, illetve önállóan dolgozó sofőrök felbérlésére költhetjük. A menedzsmentréteg az ETS 2-höz képest így nem változott, de karakterünk fejlődési fája is azonos: a fuvarok után szerzett XP-vel (tapasztalati ponttal) ezúttal is hosszabb fuvarokat, törékeny, értékes, sürgős és veszélyes rakománymegbízásokat, illetve gázolajspóroló vezetési rutinokat oldhatunk ki.
Kicsomagolod - Játszol | |
Kategória: A - B | | |
Megtekintések száma: 281 | Letöltések: 28 |
Összes hozzászólás: 0 | |