Mutatott bejegyzések: 205-216
Megjegyzés: Ez egy korai változata a játék, grafika, a fizika és a játékmenet is folyamatban lévő munka. |
In your missions you'll be confronted with fallen buildings, burning of-fice wings and gloomy basements flooded with water, as well as downed helicopters and flaming cargo planes too. For the first time in the series, you can control American firefighting vehicles and complete missions as an American firefighter. Would you rather use a gamepad than a keyboard and mouse? No problem! |
Az Assassin’s Creed IV történetének egyik legpozitívabb tulajdonsága éppen az, hogy mer szakítani a sorozat hagyományaival, és nem egy hithű, vagy bosszúvágy hajtotta orgyilkost alakítunk, hanem egy olyan embert, akinek végeredményben ugyanolyan hétköznapi céljai vannak, mint bármelyikünknek: |
A Carbon Studio játéka tulajdonképpen egy sci-fi környezetben játszódó „sétaszimulátor”. Hősünk lezuhant egy bolygón, ahol az élet valamiért eltűnt. Elhagyatott városok állnak mindenfelé, csontvázak hevernek a sarkokban, mindent sivatag borít. A mi feladatunk egyrészt, kideríteni, miért haltak meg az emberek a bolygón, másrészt üzemanyagot kell gyűjtenünk lerobbant hajónkhoz. |
Alig hűlt még ki az első rész DVD-je gépünkben, mikor már hallani lehetett, hogy jön a folytatás. Szerintem a legtöbb emberben ez volt az első ösztönös kérdés: minek akarják ezt folytatni, s legfőképpen, hogyan? Aztán kiderült, hogy a Rapture megálmodója (Ken Levine) és vele együtt kreatív csapata nem adja nevét a projekthez, nem akarják folytatni azt, amiről ők is nagyon jól tudták, hogy egyszerűen nem lehet folytatni. |
Először éhen haltam, aztán megfagytam, majd kinyírt egy Dilophosaurus. Tudjátok, az a fejdíszes, fura kis jószág, ami a Jurassic Park kövér programozóját is szemen köpte, majd megette. Nem volt könnyű, de lassan rájöttem, hogyan lehet átvészelni az éjszakákat, menedéket építettem magamnak, majd nem csak én kezdtem vadászni a kisebb dinókra, de néhányat háziasítottam is, hátasként használva a hosszabb útjaimhoz. |
Automation will allow the player to become an armchair CEO - to build their own car company from the ground up. Create and run anything from a boutique supercar manufacturer to a mass-market multinational mogul. With powerful tools like the Engine Designer, the player can create cars and their engines in mind-boggling detail. |
Immáron négy éve annak, hogy a SEGA és a Huszadik Századi Róka megállapodott az új Aliens játékokról. A Gearbox által fejlesztett Colonial Marines lett volna az első cím a sorban, vártuk is nagyon, de ahogy teltek a hónapok, úgy vált egyre bizonytalanabbá a megjelenés is. A Bolygó Neve: Halál folytatásának szánt FPS-t végül kényszerpihenőre ítélték, csak úgy, mint az Obsidian-féle Aliens RPG-t, helyettük azonban elkezdett körvonalazódni egy sokkal szélesebb rajongótábornak szánt játék. |
Aven Colony akár sokkal szebb karriert is befuthat nagynevű barátjánál. A Mothership Entertainment játéka az Aven Prime idegen és veszélyes felszínén játszódik, ahol az emberiség épp megpróbálja megvetni a lábát. Ezt – ahogy a nagy könyvben meg van írva – apró kolóniák építésével kezdik, mi pedig egy ilyennek leszünk a vezetői. Ennek megfelelően gondoskodnunk kell az infrastruktúra kiépítéséről, a kolónia lakóinak jólétéről, a nyersanyagok menedzseléséről. |
A Battlefield: Hardline a tavalyi E3-as bemutató után nem csak a rajongókat, de úgy általában a játékosokat is megosztotta. Személy szerint nem tudtam elképzelni, hogy a rendőrös-bűnözős téma hogyan illeszthető be kreatívan egy olyan sorozatba, mely az óriási pályáiról és az epikus csatáiról híres. Azt is nehéz volt elfogadni, hogy az új epizódot ezúttal nem a DICE, hanem a Dead Space-sorozatról híres Visceral Games készíti. |
A BioShock 2 egy dologban mindenképpen az elődje fölé emelkedik, ez pedig a többjátékos mód, mivel ilyen eddig nem volt. A Take2 nem bízta a véletlenre a dolgot, a multival külön fejlesztőcsapat, a Digital Extremes foglalkozott, és kétségtelenül egy önmagában is színvonalas produktumot tettek le az asztalra. Eleve a körítés nagyon igényes: 1958-ban járunk, vagyis abban az esztendőben, amikor Rapture gazdasági hanyatlása fizikai atrocitásokig fajult. |
A fejlesztőcsapat 2013-ban már letette a névjegyét a Stock Car Extreme című alkotással a szimulátorok mezőnyében, és ez a játék tovább él az Automobilistában is, sőt az előző programhoz készült modok is működnek az újjal. A friss szoftver óriási változatossággal kecsegtet, ugyanis a kis lökettérfogatú, kétütemű gokartoktól a szériaautókon, kisteherautókon keresztül a Forma 1-es autókig bármivel próbára tehetjük benne a vezetési tudásunkat, akár gépi, akár élő ellenfelek ellen. |