Sötétvölgy térképe
Térkép:
- szabadság bázis
- antenna a szigeten
- tábor a tanyán + antenna
- gyártócsarnok
- átjáró Cordon-ba
- átjáró szemétdomb-ba
- átjáró szemétdomb-ba
Flash drive:
- f1 - Csehov-tól a bázis vezetőjétől kapjuk a kezünkbe (mesterlövész puskák elektronikus stabilizátora....)
- f2 - infó a csapostól (polimer alkatrészek...)
- f3 - infó a csapostól (tartós acélcső....)
Relikviák:
- éjszakai csillag
- kicsavart (nagyon körbe kell menni és csak kis részen lehet bejutni hozzá)
- lélek (a tartály tetején van, a délin lehet felmászni!)
- kicsavart
- holdfény (a bázison a fenti képen is látható részen lehet átmenni a másik udvarra)
Figyelem!! Mivel most elmondom
(illetve már korábban is utaltam rá), hogy a következő megállóhelyen
kirabolnak (én elfelejtettem egy alkalommal, buktam is
71300-at) így tök felesleges a pénzhalmozás. A helyi fegyverszakinál
költsünk el annyi pénzt amennyit csak tudunk fejlesztésre (TRs 301
fejlesztése ajánlott), javításra, akár vásárolhatunk is
az árusnál, mindegy mit csak minél kevesebb KP maradjon nálunk amikor
visszamegyünk a Szemétdombra. A bár sarkában van egy láda, ide mindent
tegyünk be amire nincs feltétlen szükségünk, a
feladatok közben összeszedett rengeteg fegyvert is ide gyűjtsük, ne
adjuk el, ne vegyük fel a bártündértől se a jutalmakat, sőt a szerelőnek
se adjuk oda a 3 drive-ot, mert rögtön kifizeti és
azt is el kellene költenünk.
Amint megvan az Agyar infó akkor rögtön menjünk át a szemétdombra a
bolhapiachoz. Itt mielőtt bemennénk az ajtón dobáljunk el mindent (nem
viszi el senki), vagy a bolhapiacon lévő ládába
tegyük bele, vagy még közelebb van egy kis lerombolt épület amiben van
egy kapcsolószekrény, abba is pakolhatunk, vagy idefele jövet lesz a
pocsojánál 3-4 hulla oda is elrejthetjük. A lényeg,
hogy ne legyen nálunk semmi (még a páncélt is tegyük le), mivel úgyis
ellopják mindenünket, ezek után lépjünk csak be az ajtón. Ha megint
nálunk az irányítás a belső helységből vegyük fel a
PDA-t, (a fosztogatók részeg mesterének adandó 3. flash meghajtót
is!). Lépjünk ki az ajtón és szedjük össze a felszerelésünket. Érjük
utol a rablókat (térkép jelöli őket), és raboljuk
ki őket:))) Elméletileg nem kell őket likvidálni, elég a beton tömbön
lévő láda tartalmát kiüríteni, de a pénzünket NEM kapjuk vissza! Adjuk
oda az előbbi infócsomagot a fosztogatok
fegyverszakértőjének, vele végeztünk is. A megmaradt 2 db kék drive a
következő pályára kell. Menjünk vissza a Sötétvölgybe a pénzünkért. Ha
elég fifikásak voltunk és nem vettük fel egyik
küldetésért járó pénzt sem a bártündértől, valamint az összeszedett
fegyvereket eltároltuk mondjuk a bár sarkában lévő ládába és most
eladjuk akkor rögtön lesz a nullából 20-30 ezresünk:))) de
a 40-50 ezer sem kivitelezhetetlen. Erre a pályára nem kell többé
visszajönnünk, max ha valaki mesterlövész puskát akar fejleszteni. Ezen a
pályán találunk 2 db kicsavart relikviát. Ezeknek a
teljesítménye duplája a medúzának, így a medúza is eladható. A helyi
neppernél időnként lehet gránátvetőt venni, érdemes rajta elgondolkodni,
de szerintem felesleges kitérő, jobb a bulldog
6-ra koncentrálni, viszont nem árt hozzá municiót venni, mert ritkán
kapható, de itt szokott lenni 3-4 darab.
5. pálya: Agroprom
Ezen a pályán 2 bázis, 2 fegyverturkász meg 2 nepper is van, tehát 6 flash drive-ot
kell majd összeszednünk, amiből a leírásom alapján 2 már meg is van.
Elsőnek az északi stalker bázishoz mentem és megcsináltam a főnök
(Oresz, a középső épületben a legfelső szinten nepper felett az ablaknál
áll) által adott 2 küldetést a vasúti alagút
takarítását a fosztogatóktól, és a domboldalon lévő mutánsok irtását
(használjunk gránátot) és már be is kerültünk a haveri körbe. Ez a
pályarész azért nagyon jó mert a bázis hátsó fala le van
omolva, és itt állandóan harc van a helyiek és a csatornából felbukkanó
fosztogatok között. Rengeteg drága fegyver gyűjthető össze és a
kereskedő is közel van, nekünk meg egy lövésünkbe se
kerül, tiszta haszon. A fosztogatók mindaddig özönleni fognak, amíg a
mocsár melletti domboldalban lévő bázisukat fel nem számoljuk (ez Oresz
3. feladata), de miért lennénk a saját pénztárcánk
ellensége? Majd ha már zavar akkor befejezzük ez a feladatot is. Érdemes
meglátogatni a mocsarat, ahol első alkalommal találkozhatunk az
zombikkal. Rengeteg a kutya és egyéb 4lábú, mindig
kézigránáttal indítsuk a támadást és sörétessel fejezzük be. Ha elég
pénzt szedünk össze, akkor Yantar-ba (a proftól) tudunk majd húzósabb
páncélt venni, persze húzós áron. A stalker bázison
lévő fegyverkovácsnak adjuk oda a nálunk lévő 2 db kék flash
meghajtót, már csak 1 kell neki. Irány a déli duty bázis. Az itteni
főnök, bizonyos Krilov tábornoktól kapjuk az újabb
infókat aminek során le kell mennünk az Agroprom alatti katakombába. Ha
lejutottunk akkor futás a létráig, a négylábuakat kerülgessük, létrán
fel, a nagy termen át, kb. középen lesz egy
unszimpatikus (mi neki, ő meg nekünk) telepatikus lény azt lőjük le (a
kés sem rossz). Fussunk be a kis helységbe, egy kis pihi, szedegessük
fel amit lehet. Tekerjük el a tolózárat, sétáljunk
a rácshoz, és amikor felemelkedett mint az örült át alatta (időre megy),
le a csigalépcsőn, végig az íves folyóson és a létrán fel, itt megint
pihi. Újra egy íves folyosó jön, ahol a piros jel
mutatja ott a szellőző csövön (ami a SOC-ból ismerős) menjünk fel a
PDA-ért (nem lehet felvenni, újabb bug). Vissza le, itt belebotlunk
néhány ellenlábasba, majd át a másik íves folyósora, és
a csigalépcsőn fel. Ne törődjünk a lángoló lényekkel, csak spuli, a
ládákat ugorjuk át vagy lőjük szét, a lényeg a felső létra elérése és a
friss levegő..... Ha valaki nagyon bepöccen a
lángnyelvekre, akkor tudni kell, hogy ezeket szellem lények csinálják.
Ez a pályarész a SOC-ban is volt, és akkor is volt itt egy ilyen
tűzlény, de most 3-4 van belőlük. Nem ott vannak ahonnan
a lángok indulnak, hanem körbe repkednek fel-fel villanva néhány
méterrel magasabban. Sörétessel 2-3 lövéssel leszedhetőek és akkor végre
nyugi van.
Megint Agroprom területén vagyunk. Irány Krilov/Krylov tábornok, tőle kapunk 10.000-et az örült küldetésünkért (katakomba elárasztása), na meg némi ellenszolgáltatás fejében (900 ru) a
3. kék flash drive helye is a birtokunkba kerül amit szintén a
stalker bázisra kell vinnünk. A Szolgálat/Duty nepper (Mityáj) adja
méregdrágán 5000 ru ellenében az infót a 4. flash
drive-hoz. Az 5. flash drive a duty bázison az észak-nyugati
kapunál lévő kis helységben posztoló (a lőteret üzemeltető) Zvyagintsev
adja, persze ő sem ingyen, egy lőversenyt le
kell tudni hozzá, csak utána áll velünk szóba, ennyi a trükk. A 6. flash drive
a stalker bázison lévő Hermit adja. Kicsit elbujt az öreg, mivel fél az
anomáliáktól és a mutánsoktól, a
bázis észak-nyugati részén lévő 4 nagy tartály között lévő csatornán át
jutunk le hozzá. Ha felvettük tőle a feladatot és a kért PDA-t a
mocsárban lévő viskóból elhoztuk neki, utána kapjuk a
kezünkbe a memóriaegységet. Ha mindent összeszedtünk, eladtuk ami nem
kell akkor irány a PDA mutatta irányban Yantar (valami távcsővest
mindenképpen vigyünk mert sok lesz a zombi akiket fejbe
kell löni mert a felsőtest találat nem nagyon hatja meg őket).
Ezen a pályán már megtalálható az SPSA14-es automata sörétes, a
beszerzését csak ajánlani tudom, tűzerőben picit jobb mint a Chaser 13,
nagyobb a lőtávja, mivel automata gyorsabban lehet vele
lőni, és kettővel nagyobb kapacitású a tára, szóval mindenképpen megéri,
persze fejlesztés nem árt rá. Ha valamelyik neppernél látunk a listában
SEVA ruhát akkor vegyük meg és fejlesszük azt
is fel.
Agroprom térképe
Térkép:
- vasúti alagút
- stalker bázis
- duty bázis
- mocsár
- 3. flash drive - Krilov tábornok adja az infót (KÉK)
- 4. flash drive - Mitay a duty nepper árulja az infót (FEKETE)
- 5. flash drive - Zvyagintsev adja az infót (FEKETE)
- 6. flash drive - Hermit a csatornában adja a kezünkbe (FEKETE)
Relikviák:
- holdfény
- éjszakai csillag
- lélek
- éjszakai csillag
- holdfény
- holdfény
A pályán 6 relikvia van, a sok mutáns miatt itt is a sörétes
javallott, kedvenc dugihely a stalker bázison a kereskedő felett lévő
helységben lévő láda. Itt is van egy famászós baromság,
ott ahol a föld alól kibukkanunk, nekem 1-2x sikerült elérnem a zsákot,
az RPG-hez való OG-7V lövedék van benne. Ha minden kóser, akkor irány az
észak-keleti kapun át Yantar.
6. pálya: Yantar a kutatóbázis
Nagyon rövid de élvezetes pálya. Itt
megint egy régi ismerőssel találkozunk a konzervlakó prof-al. Ha halljuk
a szirénát akkor a prof. bajban van, irány a bázis
és irtsuk a zombikat. Első feladatunk ez, majd utána rögtön egy
húzósabbat kapunk. Be kell menni a telepátiával besugárzott és kutyák
által is védett vidékre, majd az egyik elhullott katonától
el kell venni a PDA-t. Ha megvan, akkor immáron csapatmunkában be kell
jutni a gyártelepre. Nálam volt, hogy itt az akkor már zöld bandából 1
pirosra váltott és folyamatosan lőtt, de hogy
miért??? Lehet nem tetszett neki a reggeli sminkem:))) Ha bejutottunk
akkor kijelölnek minket mesterlövésznek, a társunkat követve irány fel a
tető és fedezzük a technikusokat amíg dolgoznak,
ide mindenképpen egy távcsőves csúzli kell! A palánk amit kijelölnek
nekünk nem a legjobb helyen van, inkább menjünk a tetőn az épület bal
sarkába, majdnem szembe a lépcsővel, így sokkal
könnyebb dolgunk lesz. Ha vége, akkor stabillá válik a környék, szabadon
kószálhatunk. A nálam sárga 3-assal jelölt helyen (itt indul a
gyártelep rohamozása) van egy jó nagy be nem épitett
levegő keringető és annak a közepén 1 rejtekhely. A hozzáférés nem
egyszerű, délről a nagy cső és a doboz közé kell be/felugrani, majd
feljebb 1et és onnan már bele lehet esni.
az említett ventilátor, mit adnának ezért a MÉH-ben:))
A prof. szinte csak lőszert hajlandó
vásárolni, amiért meg kár kulizni. Nála lehet venni velesz detektort (de
ez már van), és nagyobb páncélokat is, de nem lehet
nála fejleszteni, ezért vissza kell térni az előző pályára. Mindenképpen
vegyünk egy SEVA ruhát, és ezt az Agropromban spécézzük fel, ez a játék
végéig elég is lesz. Én a vásárlás után el
akartam adni a régi rucimat amit meg is vett volna a prof. de azt hittem
rosszul látok amikor kiírta, hogy 291 rubelt adna az egyébként
~20.000-es full ruhámért, nyasgem. Inkább visszacipeltem
az előző pályára, ahol még több mint 10. ezret adtak érte. 4 relikvia
van a pályán amiből a 4. nem mindig elérhető, volt amikor beleolvadt a
betonba és nem lehetett kiszedni, pedig gránáttal
is próbáltam. A csaták során rengeteg fegyver összegyűlik, ezeket sajna
itt nem tudjuk értékesíteni, csak a lőszert azzal meg kár az időt
tölteni, vissza kell őket cipelni az előző pályára.
Ezért összehalmoztam őket egy kupacba az úton, de a tábor közepén is van
egy láda oda is begyűjthetőek, és az éjszaka folyamán amikor nehézkes a
feladatok kivitelezése akkor fuvaroztam őket az
Agroprom-i kereskedőkhöz.
8. pálya: Katonai raktártelep (Army Warehouse)
Ha átjöttünk a katonai bázisra akkor
beszéljünk a zsoldosokkal a kapunál, ők megadják az irányt a többiekhez,
akik meg a faluban lévő toronyhoz küldenek,
másszunk fel a létrán. Előtte a faluban lévő másik csapattól felvehetjük
a vérszívóirtásos feladatot (3-4 van belőlük) akik a torony környékén
koszálnak, és amugy is utban vannak. Ha sikerült
a kapcsolatfelvétel a városba rekedtekkel akkor mehetünk vissza az
erdészhez a Vörös erdőbe. Panaszkodik, hogy elveszített egy speciális
relikviát az iránytűt. Kapjuk az újabb feladatott
ennek megszerzésére. Ha már előzőleg megszereztük akkor fájó szívvel de
adjuk oda neki. Ha nem, akkor irány a közeli alagút a kerítés mellett (Vörös erdő térképén 7).
Most jön az a
feladat hogy vegyük fel a kapcsolatot a bent rekedt csapattal
ismételten, de ehhez most egy nagy hatótávolságú rádióadó kell, ami csak
a katonai bázison van, oda meg nem engednek csak úgy be.
Menjünk vissza a katonai raktártelepre, ott is a zsoldos csapathoz és
kérjünk földi támogatást. Rohamozzunk meg a katonákat, itt első dolgunk
legyen a tank fedezékéből a toronyban lévő
mesterlövész likvidálása. Ha nehezíteni akarjuk a dolgunkat vagy
Rambonak érezzünk magunkat akkor irány a főbejárat késsel:))) Ha nem
akkor az épület oldalsó ablakán dobáljuk a gránátokat,
gyakoroljunk mert Limanszkban is sokkal egyszerűbb lesz a dolgunk ezzel a
taktikával.
T55 tank, középen a láda az RPG-t rejti, a balra lévő épület meg a katonákat
A tank mellett a ládában van a
leghúzósabb csúzli egy RPG-7u, amihez kb. 3-4 lövedék (OG-7V) van
öszvisz a titkos helyeken eldugva a játékban, venni pedig
nem láttam, de elég drága lehet. Mivel ritka, drága és még nehéz is (a
csúzli jó 10 kg, a lövedék darabja 2 kg) így szerintem felejtős. Annyit
lehet esetleg csinálni, ha meg vannak hozzá a
lövedékek akkor azt hozzuk el ide, és azzal rohamozzuk meg az épületet,
utána meg dobjuk el a kilövő szerkezetet. Ha végeztünk akkor irány a
torony és vezessük ki az anomáliában rekedteket.
cél a rádió torony teteje, de előtte az épületet pucoljuk ki
Ha kijutottak, akkor irány a Vörös erdő
hídja, mert ott van a találka velük. Itt két feladatunk van: a másik
parton a bal oldalon beáramlok likvidálása, illetve
a domb tetején megjelenő 3-4 mesterlövész eliminálása. A lényeg, hogyha a
mesterlövész leszedi a híd kapcsolóját működtető katonát, akkor meg
kell várnunk a következő hullámot. Tehát amint
meghalljuk, hogy sniper, rögtön keressük meg a domb tetején valahol
guggolásban sasoló katonát és likvidáljuk! Éjszaka is csináltam ezt a
részt, és akkor is megoldható a világító rakéták
miatt, persze nappal könnyebb. A feladathoz a Vintar BC fegyver
ajánlott, így legyen egy felfejlesztett példány és vagy 100-150 patron
hozzá nálunk.
Gyorsan végig lehet a pályán rohanni, 5 relikvia található, és 1 apró
mellék feladat ami a vérszívók ellen irányul. A katonai bázis
kifejezetten érdekes a harc szempontjából, a savas mocsár
pedig az 5. relikvia miatt. A sárga 3-assal jelölt faluban lesz két ház,
amikbe ha belépünk akkor egy villanás és átteleportál minket a másikba,
csak a leomlott falon hátulról bemenve lehet
érvényesülni (tök hasonlítanak egymásra, az egyikben az ajtótól nézve
balra, a másikban meg szemben fekszik 1 hulla a földön). Az északi
részen néhány monolitba is belefuthatunk, a helikopter
mellett strázsálok kifejezetten immúnisak a sugárzások és a kézigránátok
ellen valami csoda folytán, ha van bulldog nálunk akkor használjuk a
dombról, de a fegyvereiket mindenképpen érdemes
megkaparintani. A kézigránátot egész jól türik, volt, hogy 15-öt is
bedobtam, de csak 2-3 halt meg, miközben láttam hogy volt amelyik
közvetlenül a katona mellett robbant fel, és mégsem halt
meg. Bezzeg amikor hozzám vágtak egyet akkor az az egy elég volt hogy
megöljön, nevetséges.
9. pálya: Limanszk
Ha leengedtük a hidat akkor Lebegyev egy
szép nagy jutalmat (50.000 ru, + FT 200M) ad nekünk, csak annyi vele a
bibi, hogy vissza kell menni érte az ingoványba,
döntsük el kell-e, bár szerintem a TRs is van olyan jó. Ráadásul ekkor
már szinte minden fel van fejlesztve, így visszamenni a pénz miatt sincs
értelme. Limanszk egy városi pálya, sok gerilla
harccal, néhány szándékos szívató hellyel, de igazából majd a kórház
lesz kemény meló. 3 részre tagolható a pálya: 1 maga a város, 2 kórház, 3
reaktor. Ezt a 3 területet kell átvészelnünk.
Mivel kereskedő és szerelő sincs ezen a 3 részen a javítást úgy oldották
meg a játék fejlesztők, hogy a csapat vezetőknél/parancsnokoknál lehet
javítani a fegyvereket és a PÁNCÉLT is!!! 3-4
alkalommal biztos végig nyomtam ezt a pályarészt mire észrevettem, hogy
lehet javítatni náluk:))) Muníció elsősorban a Vintar BC-hez és az
AK-hoz van, így ha nem ezekkel megyünk hanem
valamelyik 5.56*45-ös lőszert használó fegyverrel (SGI, TRs, Tunder, FT
200M) akkor ahhoz vigyünk minél többet, föleg a fekete csíkos spec
változatából. Úgy kezdjünk csak neki, ha minden
fegyver és páncél maxon, sok lőszer és legalább 8-10 gránát van nálunk.
Ha megvan akkor a bulldog 6 is legyen nálunk némi töltelékkel, bár az
első pálya elején ingyen is szerezhető. Hozzuk el
a kedvenc relikviáinkat, cipekedni csak a saját cuccunkat fogjuk, sok
anomália nem lesz, inkább az eü. és vérzés csökkentő relikvia ami itt
jól jön de nagyon. Fegyvernek a Vintar BC +
valamelyik gépkarabély (TRs 301, SGI FT 200M) távcsővel. Erről a pályáról már nem lehet visszamenni!!!!, így előtte mindenki búcsúzzon el rokonaitól:))))
Sima partizán munka, egy-két
helyen géppuskába botlunk, kerüljük ki, oldalról támadjuk meg, alulról
ablakon át kézigránát, ja lesz taposó akna is:))) vagy claymore, nem
tudtam eldönteni csak egy csattanás hallatszik
amikor az ütőszeg elsül. Rögtön az elején az aknás rész ahol a
fosztogatót elkapjuk utána a 90 fokos kanyarban lévő épületben lesz 1
bulldog 6 gránátvető az emeleten a géppuska melletti
szobában + az alatta lévő ládákban vagy 20 lőszer hozzá. Úgy emlékszem,
hogy a patch felrakása előtt, vagy a v1.5.05-nél még csak a fegyver volt
itt, és csak a felrakása után került a muníció
is mellé (biztos rájöttek mit ér egy lőfegyver lőszer nélkül). A
csapatparancsnok egy Nyík nevű csóka, mielőtt elválnánk tőle, azért
javítsuk a felszerelést meg vele. Az első gubanc aminél
megakadunk az a 7 téranomália lesz, a végén egy busszal. Ha belesétálunk
valamelyikbe, akkor visszadob az szakasz elejére és kezdhetjük megint,
kerülgetni kell őket, ennyi. A keresztbe álló
busz kicsit hiányos, több része kiszakadt, adott az ötlet, hogy a
hátuljánál az odakészített ládákon felmenve, szépen guggolva bemászunk,
de nem lehet. Itt egyedül (szivacs a köbön) amikor
guggolunk akkor nyomni kell mellé a sprint gombot + a mély guggolást is
és akkor tudunk bemászni a buszba (szívesen kiherélném azt aki ezt így
oldotta meg).
a gubancos busz
Irány tovább a domboldalon lévő félkész 4
emeletes panel épületig. Ez az egyik legjobb lövöldözgetős rész. Itt
kb. 20-25 ellenfélbe botlunk, akik olyan
milliméter pontosan dobálják a gránátot, hogy idegbeteg lettem tőle.
Amikor hallani hogy "gránáta..." na akkor futás át egy másik területre. A
domb takarásából szintről szintre, fentről
lefelé akit látunk lőjük le távcsövessel, majd a maradékot a
főbejárattól, vagy még jobb a bal oldali földszinti ablakból. Ha
végeztünk menjünk be, az első emeleti hátsó ablakon ugorjunk ki,
és a kétszárnyú kapu alatt átbujva menjünk le a dombról, már várnak
ránk.
a kedvencem, a panelpatkány irtás
Szembe lesz egy mesterlövész a toronyban
fent, aki baromi messziről kiszúr és el is talál, de nem ő a cél első
körben. Menjünk a
buszmegállóba, ott kapjuk a feladatot. Ki kell kapcsolni az áramot a
kerítésben, oda pedig a jobb oldali épületen át vezet az út. Jussunk be
az épületbe, fel az
emeletre, a létrán fel a padra, az ablakon ki, a tetőn végig a nagy
dupla csőig. Itt a ház sarkánál már elég közel vagyunk ahhoz, hogy gond
nélkül leszedjük az
egyre idegesítőbb mesterlövészt, és a ládákon átbotorkálás után
lekapcsoljuk az áramot. Menjünk le, és tovább, a következő megálló a
kórház, de előtte a
csapatvezetőnél megint javítgassunk.
10. pálya: Kórház (Hospital)
Ez egy igazi kemény pálya, egy rommá
lőtt, itt-ott tető nélküli kórház. Lépésről lépésre, szobáról szobára
kell haladni. Az első részen
egy mesterlövészt és egy géppuskást kell likvidálni. Az első emeleten a
géppuska fészektől balra a falon lesz az átjáró a másik folyosóra
(sötétben alig találtam meg).
Megint géppuska és megannyi ellenséges monolit fogad. Remekül lehet
használni a gránátokat, a bulldog 6-ot meg még inkább, már csak ezért is
megéri a pálya. Lesz egy
helikopter ami tűzparancsot kap ránk, ne lacafacázzunk, hanem
viszonozzuk a tűzet (ide lenne jó az RPG). Utána jön a ferde padlójú
helység, ezt talán a legkeményebb
rész, és ha túléltük akkor irány a reaktor.
11. pálya: Reaktor (Nuclear Plant)
Rögtön a pálya elején az elektromos
csúzli (EM1) kívül kapunk egy frankó FT 200M-et, sajna fapados
kivitelben, de így is elég jó. Ezen a
pályán nem lehet pihenni 1 percig sem, ne lepődjünk meg ha időnként
hátunkba teleportál valaki. Ezt a pályát sötétben érdemes csinálni, mert
jobban ki lehet szúrni az
ellenfeleket. Lentről is tüzelnek, miközben a fő feladat Sztrelok
pszichikai pajzsának tönkrezúzása egy elektromos puskával, ami
(ellentétben a SOC-al) mások ellen
hatástalan. Ha leszedtük az első 1-2 embert meg lent a csövekről
lövöldöző mesterlövész jelölteket (akik teljesen lent a földön vannak
azok valami miatt hallhatatlanok),
akkor a videó megmutatja hol is van a célpont és ész nélkül lőjük az
elektromos fegyverrel, ami sajna baromi lassan töltődik újra. Hasonlóan a
helikopteres incidenshez
a képernyő felső részén lévő piros csík mutatja mennyi van még hátra
Sztrelok földi pályafutásából. Fedezékbe vonul, tovább kell mennünk,
innen nem tudjuk eltalálni,
lépjünk be a teleportba. Azt hiszem a 3. teleport után leszünk a nagy
épület tetején. Itt 3 hullámban kapjuk a támadókat, vagy inkább
védekezőket, szépen fel vannak
páncélozva, és gránát is van náluk dögivel amit nem sajnálnak tőlünk. Ha
túléltük a 3 hullámot, akkor még ne menjünk bele a teleportba. Fogunk
látni a távolban egy nagy
létrát a reaktor oldalán, azon fog Sztrelok felmenni, ha felért akkor
GAME OVER. Innen a tetőről viszont már látni Sztrelok-ot, és ha jók
vagyunk a szeren akkor 2x el
is találhatjuk, hagy fogyjon a csíkja. Ez a pálya időre megy, nem lehet
pihengetni, meg kivárni, ugrás gyorsan a teleportba. Menjünk néhány
métert előrébb, villámgyorsan
szedjük le a beteleportáló 2 katonát, majd mint az örült a létrán
felfele sétáló célpontot bombázzuk. Ha jók voltunk, akkor a lépcső
teteje előtt elfogy Sztrelok pajzsa
és végre fűbe harap. Ha nagyon gyorsak vagyunk (mivel nem Sztrelok-ot
lövöldöztük hanem a katonákat) még 1 teleporttal közelebb tudunk jutni
hozzá, és akkor megérkezünk
a reaktor falánál lévő létráig. Azt láthatjuk amint a célpont éppen
halad felfelé, de a létrán amin még közelebb lehetne hozzá jutni egy
teleport van ami visszadob egy
hátrább lévő területre, szóval erre a területre már felesleges eljönni.
A játéknak 2 vége lehet:
- elmenekül Sztrelok, akkor nagy bumm és mindenki halott
- elkapjuk, ekkor is nagy bumm, csak lesz egy 30 másodperces hullaházi vizit videónk, amiből bármi lehet még folytköv is......