Red Alert 2 végigjátszás. Pc
2013-08-31, 2:45 PM

A játék tisztességes neve: COMMAND AND CONQUER RED ALERT II
A játék 2 CD-n foglal helyet, illetve van egy kiegészítő lemez új küldetésekkel (YURI'S REVENGE).
Az első CD az Amerikai, a második az OROSZ küldetéseket tartalmazza (kétszer 12 pálya).
PC-re jelent meg, minimum konfiguráció kb: 300 MHZ processzor, 32MB ram, Win98/XP.
Telepítés után ne felejtsétek meg felrakni a javítást is a játékhoz!

Új játék kezdésekor választhatunk, hogy az AMERIKAI vagy az OROSZ küldetéseket akarjuk játszani, illetve választhatjuk a gyakorlást (TUTORIAL).


AMERIKAI küldetések:


1. küldetés:
A pálya elején megkapjuk TÁNYA irányítását. Ő egy speciális katona, tud úszni, épületeket felrobbantani, gyorsabban és nagyobb távolságba lő mint a normál katonák. Látjuk, hogy az OROSZOK hajóval lövik a szabadság szobrot. TÁNYA segítségével robbantsuk fel a hajókat. Ezután szedjük össze a katonákat és együtt sétáljunk el a bázisra, haladjunk balra, fel, majd jobbra. Itt gyártsunk egy barakkot, pár katonát, meg egy ENGINER-t akivel javítssuk meg a hidat. Innen már csak el kell pusztítanunk az OROSZ bázist. TÁNYA épségére vigyázzunk, lőjjük meg az olajos hordókat, az embereket beszállásolhatjuk az épületekbe, illetve az ENGINER segítségével el is foglalhatjuk az OROSZ épületeket. Vigyázzunk a lövésztornyokra (SENTRY GUN).

2. küldetés:
Kapunk pár embert, TÁNYÁT, meg pár ROCKETEER-t (lebegő katonák). Haladjunk balra, itt találunk egy elfoglalható bázist. Alulról a ROCKETEER-ekkel lőjük szét a lövésztornyokat, ezután TÁNYÁVAL menjünk be és robbantsuk fel a légvédelmi ágyúkat (FLAK CANNON). Ezután a ROCKETEER-ekkel lőjük szét a lövésztornyokat a jobb oldalon is. Ezután foglaljuk el a bázis épületeit az ENGINER-ekkel.
Már semmi dolgunk, mint pénzt termelni, embereket és tankokat gyártani, majd lassan haladni a jobbra lévő OROSZ bázis felé. A bázist lazán lerombolhatjuk, ha nem szemből, hanem hátulról (fentről) támadunk. Vigyünk pár tankot, meg ROCKETEER-t és nem lesz gond.

3. küldetés:
Itt egy kis szigeten kezdünk. Feladat, hogy a képernyő jobb-felső sarkában lévő PSYCHIC BEACON-t.
Ehhez hozzunk létre sereget. A bázist védjük az elején (embereket be az épületekbe). A híd túloldalán lévő bázist lerombolhatjuk, de el is foglalhatjuk. A városban van néhány sérült épület, melyeket ha megjavítunk (ENGINER-el), akkor ajándékot kapunk (pénz, rendfokozat stb).

4. küldetés:
Kapunk pár ROCKETEER-t, meg csapatszállító kétéltűt. Először tisztítsuk meg az átjárót a ROCKETEER-ekkel, majd a csapatszállítókkal vonuljunk a képernyő bal szélén lévő vízpartra (az ellenfél épületei alatt). Itt szálljunk partra, és kezdjünk is egy bázis építésébe. A játék időre megy, erre figyeljünk oda. Cél, hogy megadott időre pusztítsuk le a bal felső sarokban lévő PSYCHIC AMPLIFIER-t (a többi OROSZ egységgel nem kell foglalkoznunk).
Foglaljuk el a mellettünk (a vízparton) lévő OROSZ épületeket. Én ide szoktam járműgyártót építeni. A bázisunkat különösebb támadás nem fogja érni, így csak minimális védelemről gondoskodjunk. Ha már van 2-3 tankunk, pár katona, akkor vonuljunk felfelé jobb szélen. Itt lesz egy híd, amit ha jól rémlik meg kell javítani. Ez átvezet egy kis szigetre ahol kis ellenállásba ütközünk. Itt gyilkoljuk le az OROSZ egységeket, ha kedvünk van foglaljunk épületeket. Ezután már gyerekjáték, mert balra pár lépésre lesz az elpusztítandó épület, különösebb védelem nélkül, így a partról lazán szétlőhető.
Fent jobbra indulva találhatunk egy extra elfoglalható épületet.
Megpróbálhatjuk szemből is legyűrni az ellenséget, vagy a bal alső sarokból indulva elfoglalni, lerombolni az ellenfél bázisát, de az időlimit miatt ez nehéz feladat.

5. küldetés:
Ez egy nyugisabb küldetés, van időnk bőven. Megkapjuk TÁNYA irányítását, meg pár kémet. Feladat, hogy elpusztítsuk az OROSZOK atomrakétáit (NUCLEAR MISSILE SILO). Ehhez először a felettünk lévő OROSZ bázisban be kell küldeni egy kémet a BATTLE LAB-ba (technológiai centrum). Ezután tudjuk meg, hogy hol vannak az atomsilók.
A felső bázisba NE a főbejáraton menjünk meg TÁNYÁVAL, a jobb alsó sarokban és a bal oldalsó részen vannak olajos hodók a kerítés mellett, ezeket szétlőve simán besétálhatunk.
Ha egy kémet beküldünk egy energia épületbe, akkor egy percig nem lesz energiája a bázisnak és akkor nem működnek a TESLA tornyok sem. Ezeket ilyenkor érdemes lerombolni.
Ha kedvünk lenne elfoglalni ezt a bázist, akkor a bázis jobb oldalán találunk egy járatot ami lefelé vezet és a végén kapunk pár katonát és ENGINER-t. Ezeket felhozva elfoglalhatjuk a bázist, amit nem lehet azt romboljuk le. Így tudunk katonákat és járműveket gyártani.
Ezután felfelé haladjunk, egy híd túloldalán van egy kis bázis, bejáratban TESLA toronnyal. Vagy erővel bemegyünk szemből, vagy bal szélen kirobbantjuk a kerítést és TÁNYÁVAL belépve mindent lövünk-robbantunk. TÁNYA egy TESLA "rázást" kibír, ha esetleg kénytelenek vagyunk odasétálni egyhez, de ha olajos hordókat látunk akkor mindenképpen lőjük azt.
Ezután még egy bázis lesz, ide az alsó feléről a legkönnyebb bejutni, vagy erőből felntről. Alul lesz egy ketrec, benne pár emberünkkel, ezeket kiszabadítva újabb egységeket szerezhetünk. Nyirjuk ki a silókat és már vége is a pályának.

6. küldetés:
Megkapjuk a PENTAGON-t félig romos állapotban, meg egy fél bázissal. Feladatunk, hogy vigyázzunk a PENTAGON-ra, és nyirjunk ki minden OROSZ egységet.
A híd irányából folyamatosan erős támadásokat kapunk, innen védekezzünk. Van sok pénz a pályán, így 2-3 szüretelő gépet is beüzemelhetünk. Ha már lesz lehetőségünk, akkor bal széled "szaladjunk fel". Itt lesz egy kórház, ezt elfoglalhatjuk. Ezután ide építhetünk mondjuk egy barakkot, és vagy 10 katonával védjük be a hidat. Ha lent is jól védekezünk, akkor innen már könnyű dolgunk van. Fent szálingózzunk át a hídon és az ellenfél oldalán védekezzünk. Itt lesz egy OROSZ szüretelő épület, amit elfoglalhatunk, meg a közelben egy épület melyet megjavítva ajándékot kapunk.
Innen két utat választhatunk. Vagy bal felső részen lassan támadjuk az OROSZ bázist, vagy ez előtt a jobb alső sarokban a híd túloldalán lévő bázist leromboljuk, vagy elfoglaljuk (ezt javaslom).
Ezután már csak erőből le kell nyomni a gépet.

7. küldetés:
Kapunk egy szigeten lévő bázist. Bal-felső sarokban van egy szövetséges. Látszólag minden rendben van. Azért gyártsunk pár tankot, katonát meg amire szükség lehet. Ezután esemény történik, a felső sarokban lévő szigetet elfoglalják az OROSZ-ok, építenek is rajta egy atom silót.
Rögtön támadni is kezd a gép hajókkal. Érdemes tankokat a vízpart vonalára kirakni, hogy lőjék a hajókat is, meg hajókat gyártani. Ezeket a hajó támadásokat verjük vissza. Hogy ne legyen jó dolgunk még gyalogos katonákkal is támad a gép (általában jobbról), illetve időnként a fejünkre dob egy-egy atombombát. Ezt vagy a kikötőre, vagy a járműgyártóra dobja. A kikötő túléli, csak javítani kell. A járműgyártó nem éli túl, lehet újra építeni.
Ha tehetjük valahogy egy ENGINER-t juttassunk fel a képernyő tetején lévő szigetre, ahol elfoglalható épület és szüretelésre váró ásvány fogad minket (építsünk ide is szüretelőt). Ezt a helyet is védjük.
Most már nincs más dolgunk, mint támadni a gépet a bal-felső sarokban. Én két módszert találtam erre. Első, hogy az ellenfél szigetét felülről nem védi, így el lehet oda vonulni ROCKETEER-ekkel, helikopterrel vagy kétéltű csapatszállítóval embereket /tankot hozni, illetve ide ledobni az ejtőernyősöket, és ha elég nagy a csapat akkor lefelé vonulva gyilkolni az OROSZ-okat.
Másik lehetőség, hogy hajókkal felvonulunk a szigethez és a vízről támadjuk az ellenfelet. Ne feledjük: ha nem lesz elég energiája a gépnek, akkor az atomrakéta számlálója is megáll, így érdemes először az energiát rombolni.

8. küldetés:
Időre megy a játék eleje. Megkapjuk TÁNYÁT meg pár katonát. Menjünk fel a felüljáróra, vonuljunk végig rajta, majd a bal-alsó sarokba kössünk ki. Itt látunk két energia épületet. Ezeket romboljuk le (TESLA tornyot is). Így nem lesz védelem a PSYCHIC BEACON mellett. Kicsit feljebb sétálva (lyukat robbantva) bejutunk TÁNYÁ-val a PSYCHIC BEACON-höz, amit így már le tudunk rombolni (először a TESLA tornyokat ajánlom, nehogy beinduljanak).
Ezután egységeket kapunk a jobb oldalon, melyekkel bázist építhetünk. Építsünk is. Védekezzünk, építssünk meg mindent, és a végén készítssünk PRISM TANK-okat. Ezek segítségével (+kis erősítés) szét tudjuk rúgni az OROSZ-ok seggét. Védekezés gyanánt érdemes a katonákat beszállásolni az épületekbe. (ui: TÁNYA épségére vigyázzunk.)

9. küldetés:
Na, ez egy nehezebb pálya. Kapunk pár kommandóst és ennyi. Ezek tudnak úszni, épületet robbantani, gyorsan és erősen lőnek, majdnem olyan jók mint TÁNYA. Sétáljunk fel a "dombra", itt találunk pár egységet fogságban. Könnyen kiszabadíthatjuk őket, így megkapjuk őket is. Kapunk egy helikoptert is. Első lépésunk az legyen, hogy a katonákat küldjük be az épületekbe. A helikopterrel (vagy gyalog) egy ENGINER-t vigyünk fel a bal-felső sarokba, ahol az épületet elfoglalva ejtőernyős utánpótlást kapunk majd folyamatosan. Erre szükség is lesz. Ha ez megvan, akkor tegyük ezt: védjük meg a sarokban lévő épületet (4-5 ember), ezen túl minden embert eresszünk a kisházak közé, és küldük be őket. A gép folyamatosan küldi a csapatait keresztül a "falun", a beásott emberekre azért van szükség, hogy ezeket az ellefeleket szétlőjük. Ha nem tesszük, akkor egyre több és több egység fog itt masírozni, így nem fogunk bírni velük.
Ha ez megvan, akkor az idő már velünk van.
Az ellenfél bázisába oldalról, vagy alulról be tudunk jutni, és lassacskán le tudjuk lődözni, meg fel tudunk robbantani épületeket. Lassan haladjunk, ráérünk. Ha a légvédelmet megnyirbáltuk mondjuk lent akkor oda is küldhetjük az ejtőernyősöket, ezeket ássuk be a földbe, így tankok ellen is jól védnek. Ahol olajos hordót látunk azt lőjük szét, illetve az energia épületeket. Végül a megmaradt pár ENGINER-el el tudjuk foglalni az épületeket, tudunk gyártani tankot, katonát. Legvégül pedig le tudjuk rombolni a maradék védelmi épületeit (TESLA tornyok fent).

10. küldetés:
Kapunk középen egy bázist, van pár szövetséges a képernyőn, ellenfél sehol, minden szép. Aztán az OROSZ-ok elfoglalják a fent lévő három (eddig szövetséges) bázist. Ezután minket is megtámadnak. Védjük meg magunkat, termeljünk pénzt, gyártsunk egységeket. A bal-alsó sarokban lévő bázis EINSTEIN laborja, vigyáznunk kell rá, ne rombolja le az ellenfél. Néha betámadja, így érdemes kisebb csapatot ott állomásoztatni a bejáratnál.
Erősödjünk meg, és nincs más dolgunk, mint sorban legyilkolni az ellenfél bázisait fent és jobbra. Érdemes vinni a PRISM TANK-okat, ezek nagy rombolásokat tudnak végezni.

11. küldetés:
Na, ez a pálya már megizzasztja az embert. Kapunk egy bázist. Nem örülhetünk sokáig, mert a gép rögtön támad minket. Támad hajókkal, támad partraszállással, támad tankkal. Szóval védekezni kell. Védeni kell a bázist, és a szüretelő épületeket is (bal szélen a szigeten, és fent). (fent van két olajkút ami elfoglalható.)
Hogy ne legyen unalmas a gép időnként a nyakunkra dob egy atom bombát. Ehhez szokjunk hozzá :).
Építsünk meg mindent, és a védelmi eszközök közzül a kém műholdat (SPY SATELLITE) és a CHRONOSPHERE-t. Az első felfedi a térkép fekete részeit, a másodikkal tankokat tudunk teleportálni bárhová a térképen. Több tankot állítsunk szorosan egymás mellé, kupacba, majd a kupac közepére nyomjuk rá a CHRONOSPHERE-t, majd menjünk az ellenfél szigetére a "kamerával" és ott a megfelelő helyre kattintsunk szintén, ekkor az egységeink megjelennek ott.
Az ellenfél csak addig dobálja az atombombát, míg van energiája. Van két atomreaktora, nem nagyon védi őket, így ha teleportálunk egy csapatot akkor azok szét tudják lőni a reaktort, ezután már nem dobálja az atomot a gép.
Az ellenfél szigetére helikopterrel is vihetünk embereket (sziget jobb oldalán van hely), vihetünk oda ROCKETEER-eket. Vizen nagyon erős a gép, nagyon nehéz lenne hajókkal eljutni a patrjához, vagy csapatszállítókkal partraszállni.
Ha vagy 2 csapat tankot át tudunk vinni, azokkal már kényelmesen leamortizálhatjuk az ellenfél épületeit, egységeit.

12. küldetés:
Utolsó küldetés. Kapunk pár kommandóst. Először a bázis közepén lévő energia épületet romboljuk le. Erre megszűnik a TESLA tornyokban az energia ellátás. Robbantsuk szét az összes TESLA tornyot. Közben megérkezik a főépületünk néhány tank kíséretében. Kezdjünk építkezni (főépület, barakk, szüretelő). Védekezzünk erősen a jobb és a lenti bejáratoknál, kis mértékben fent és ban oldalon. Az olajtornyokat foglaljuk el.
Mentsük el az állást néha, mert a gép mindig csinál valami váratlan dolgot ami problémát okozhat.
Fel és jobbra lesz egy elfoglalható épület, illetve két olajkút. Ha sikerül ezeket elfoglalni, akkor védjük meg ezt a részt néhány katonával. Az ellenfélnek jobbra, lefelé és a jobb alsó sarokban van bázisa (3 bázis). Az atombombát addig dobálja ránk (jarműgyártóra), míg van energiája. 6 reaktora van a gépnek, ebből kettő jobb szélen, ezeket könnyű elfoglalni. Az alul lévő 4-et pedig a CHRONO katonákkal elpusztíthatjuk, vagy tankokkal, vagy ahogy sikerül. Addig meg számoljunk az atomtámadásokkal.
Ha már erős a bázisunk, vagy több PRISM TANK-unk, akkor indulhatunk rombolni, vagy foglalni. Én a tőlem jobbra lévő bázist szoktam elfoglalni. PRISM TANK-okkal szétlövöm a TESLA tornyokat, SENTRY GUN-okat. Ezután a PRISM TANK-okat elküldöm messze, nehogy véletlenül lerombolják az épületeket. Jönnek az ENGINER-ek, foglalok velük, majd védekezek és gyártom az OROSZ egységeket is.
Ha ez megvan akkor jöhet a képernyő közepe, és a bal szélen lévő bázis. Végül az alsó rész. Mire ide érünk, ez már gyerekjáték.



OROSZ küldetések:


1. küldetés:
Kapunk egy kis bázist a pálya alján. Termeljünk pénzt és gyártsunk katonákat (mást úgysem tudunk). Lassan haladjunk fölfelé. Itt lesz egy kis USA bázis, ide jöjjünk be. Ezt el is foglalhatjuk, mostmár itt tudunk gyártani embert stb. Egy ENGINER-el javítsuk meg a hidat ami balra vezet. Menjünk át a hídon legalább 20-30 emberrel, itt egy USA bázist lelünk amit pillbox-ok védenek. Itt az embereket küldjük be a két oldalt lévő civil épületbe, ahonnan simán szétlövik a pillboxokat. Sétáljunk be a bázisba, foglaljuk el az "ejtőernyős utánpótlás" épületet. Foglaljuk el a bázist. Innen balra vezet még egy híd, ezt javítsuk meg és küldjünk át valakit. Itt kapunk ajándékba 4 tankot. Fogadjuk el és jöjjünk vissza velük. Most felfelé vonuljunk a pályán, itt van az utolsó USA bázis. Emberek épületekbe be, tankok pillboxokra és semmi gond ben lesz. Kapunk még a levegőből is segítséget, nincs más dolgunk, mint lerombolni a PENTAGON-t.

2. küldetés:
Partraszállunk. Itt romboljuk le az OROSZ épületeket, majd hozzuk létre saját bázisunkat. Gyártsunk embereket, majd küldjük be őket a civil épületekbe. Gyártsunk embert és tankot is. Fent, balra lesz majd két olajkút ami elfoglalható (plusz pénzt termelnek).
Az ellenfél bázisa lefelé lesz. Szemből jól védik, de oldalról (bal szélen) gond nélkül be lehet jutni 1-2 tankkal. Ha viszünk ENGINER-t, akkor el is foglalhatunk pár épületet. Foglaljunk amit tudunk, a többit romboljuk le. Nem nehéz. Végül még a vízi egységekkel is meg kell küzdeni, ezért nem árt gyártani pár hajót, meg a partra küldeni 2-3 tankot.

3. küldetés:
Építsük meg a bázisunkat. Alul lesz pár olajkút amit foglaljunk el.
Ha van kis csapatunk, akkor elmehetünk hódítani. A gépnek van a közelben egy barakk-ja, ami könnyen elfoglalható. A hídon vigyázzunk, van egy pillbox. A hídtól jobbra lesz egy járműgyártó, ezt érdemes elfoglalni. Ha megvan akkor védjük, emberek a házakba stb.
A hídon balra fordulva lesz egy elfoglalható épület. Ezek után gyártsunk egységeket és vegyük körbe az ellenfél bázisát, majd lassan hatoljunk be. Ne feledjük: az USA "BATTLE LAB" épületet el kell foglalni egy ENGINER-el, tehát ne romboljuk le. Ha elfoglaltuk akkor kapunk egy PSYCHIC BEACON-t, amit meg kell védeni az 1-2 perces támadások ellen.

4. küldetés:
Téli pálya. Az ellenfél bázisa jobb szélen lesz.
Építkezzünk, védekezzünk (nem árt egy kis légvédelem), majd ha erősek vagyunk vonuljunk át az ellenfél bázisához és nyomjuk le. Ennyi.

5. küldetés:
Embereket tudunk gyártani (amíg van pénzünk). Az embereinket küldjük be a civil épületekbe, így sérülés nélkül legyőzik a pillbox-okat és az ellenfél katonáit. Haladjunk balra, itt kapunk majd ajándékba pár egységet. Felfelé lesz az EIFEL torony (PARIS TOWER), ide kell eljuttatnunk legalább három TESLA katonát, illetve ezután megvédeni a tornyot a támadásoktól. Bal szélen aránylag nyugisan feljuthatunk a toronyhoz, vigyünk vagy 15-20 katonát és nem lesz gond.

6. küldetés:
Egy szigeten találjuk magunkat. Építsük ki a bázist. A gép rendszeresen támad hajókkal, illetve partraszállással is. Ha sikerül védekezni, akkor ezután hajókkal térképezzük fel a terepet. Bal szélen van egy kis sziget, ahol elfoglalhatunk egy épületet és nyersanyagot bányászhatunk. Felfelé van egy nagyobb sziget amin az ellenség bázisa van.
Gyártsunk kétéltű csapatszállítót, pakoljunk bele embert, tankot és vigyük fel a felső sziget jobb szélére. Itt nincs védelem, partra lehet szállni. Hozzuk sorba ide a csapatokat. Ha már elég emberünk van, akkor itt elfoglalhatunk 2-3 épületet, ezután már itt tudunk gyártani egységeket. Végül balra vonulva elpusztíthatjuk az ellenfél bázisát, ha minden igaz a küldetéshez elég a kikötőt elpusztítani.

7. küldetés:
Téli pálya. Kapunk egy bázist. Feladat, hogy megvédjük a technológiai központot (BATTLE LAB) bizonyos ideig.
Nehéz pálya. A gép támad a levegőből, földön emberekkel, tankokkal, illetve PRISM TANK-okkal. Kell légvédelem, jól jön pár TESLA torony, illetve APOCALYPSE TANK-ból sem árt 1-1 minden bejárathoz.

8. küldetés:
Washington-ban vagyunk. Építsünk egy bázist, védjük meg. Vannak kiemelt épületek, ha ezeket leromboljuk, akkor pénzt és egyéb extrákat kaphatunk. Egy pár lépésre tőlünk jobbra van egy kis bázis, amit érdemes lehet elfoglalni. Ezután már csak felfelé kell haladnunk és írtani az ellenfelet.

9. küldetés:
Na, ez egy technikás pálya. Kapunk két YURI-t és semmi többet. Középen van egy nagyon jól védett bázis. Oda kellene bejutni és átvenni az elnök irányítását. Hát.. ez így gyorsan nem fog menni.
Több megoldás is létezhet, én amit alkalmaztam:
Balra-fent van egy barakk, védi két katona, hátul két ENGINER. Katonákat likvidálva csípjük el az egyik ENGINER-t az egyik YURI-val és foglaljuk el a barakkot. Na, van barakk és kis pénz. Pár katonát, YURI-kat és legalább egy ENGINER-t fogjunk meg és legfelül sétáljunk át a jobb szélre. Itt megint lesz elfoglalható épület, illetve egy hipnotizálható mesterlövész. Jobb alsó részen újabb extrák várnak ránk.
Így eljátszogatva úgy állunk, hogy van ejtőernyős utánpótlásunk. Ezeket fent vagy lent érdemes a bázis házfalától nem messze gyűjtögetni. Közben a mesterlövésszel lőjjük ki akit tudunk. Fentről megbontható a házfal, ott ácsorog egy kém is, akit meghipnotizálva beküldhetjük az energia épületbe. Ekkor egy ideig leállnak a tornyok, gond nélkül bejuthatunk a bázisba. Én alulról szoktam és rögtön szétlövöm az energia épületeket. Mesterlövész kinyírja az ellenfeleket, már csak az elnököt kell elcsípni az egyik YURI-val.

10. küldetés:
Egy kis szigeten vagyunk, a gép főként vízen támad, levegőben ROCKETEER-ekkel, illetve néha csapatszállítóval.
Szóval első feladat az építkezés és védekezés. Ha már felfejlődtünk, akkor hajókkal vegyük át a vizen is az irányítást. Majd jobbra lesz egy kis sziget, ahol majd ásványt lehet majd bányászni. Egyébként jobbra-fel lesz egy nagyobb sziget amin az ellenfél tanyázik, és oda kellene bejutni. Gyártsunk pár DREADNAUGHT-ot (2000 dolcsis hajó), ezekkel a partot, part menti részt gond nélkül meg tudjuk pucolni. Idő közben Atomsilót is építhetünk és dobálhatjuk a gépre.
Ha tiszta a part, akkor partraszállunk. Itt jobbra lesz majd egy nagyobb bázis. Tisztítsuk meg, foglaljuk el amit értemes. A labort foglaljuk el, mert fontos információkhoz jutunk. Ezután ha megtisztítottuk ezt a részt, vonuljunk balra kicsit feljebb. Itt is egy bázis, amit lehet foglalni, rombolni. Ha ez megvan, akkor itt vége a szigetnek. Van jobbra egy kis sziget, melyen nyersanyagot lehet termelni. Feljebb pedig az utolsó feladat. Itt vagy távolról leromboljuk az időjárás mahináló berendezést, vagy partraszállunk jobb oldalt (DREADNAUGHT-okkal megtisztíthatjuk a terepet) és besétálunk mindent szétvrve.

11. küldetés:
Na, ez nem könnyű pálya. Rakjuk le a főépületet és péítgessük a bázisunkat. A gép elég erős támadásokat hajt végre, folyamatosan, nem kímél minket. Védekezés nehéz feladat. Van egy trükk, amivel ez csökkenthető. Fogjuk a két léghajót amit kaptunk az elején, és indítsuk őket jobbra. Ha elérték a pálya szélét, akkor fel, és a megfelelő időben vissza balra. Itt lesz felettünk a gép egyik bázisa, ahonnan támadásokat intéz. Jöjjünk be a bázisába és lőjjük szét a járműgyártót és a barakkot. Többre nem is lesz időnk, mert a légvédelem lelövi a léghajókat. Rögtön egyenesen is feljöhettünk volna, de a légvédelem szerintem hamarabb kinyír minket mint hogy sikerüljön elérni. Na, ha ez megvan akkor már kisebb támadásokkal kell számolni.
Ha megvan a bázis, akkor balra lesz egy olajkút, balra olajkút, járműjavító. Ezeket foglaljuk el és ide építsünk védelmi berendezéseket. Ha sikerül egy ENGINER-t eljuttatni, akkor jobb szélen a dombon lesz egy "ejtőernyős utánpótlás" épület, amit értemes elfoglalni.
Végül lassan lehet felfelé haladni, először azt a szűk átjárót vegyük be, ahol mindíg bejön az ellenfél, így már csak egy helyen kell védekezni. Itt feljebb elfoglalhatjuk azt a bázist, amiből a járműgyártót már szétlőttük.
Ha ez megvan akkor a felüljáró felől védekezzünk, közben balra jöjjünk végig és romboljuk le a TESLA és légvédelmi tornyokat. A sor végén lesz majd elfoglalható épület. Innen a dombról rakétákkal támadhatjuk az ellenfél bázisát.
Innen már könnyű lesz. Ha nem lesz energiája, akkor már besétálhatunk az ellenfél bázisába, elfoglaljuk és kész.
Jobbra és balra vezet híd, felfelé pedig a KREML épülete.
Jobbra-balra sok energia és klónozó épületet fogunk találni sok YURI katonával. Ide érdemes lehet léghajókat beküldeni és szétbombázni mindent. Ha idái eljutottunk, már nem lesz gond.
FIGYELEM: A pályán megépíthetjük az atom silót, de amint megtesszük, a gép folyamatosan fogja küldeni ránk a léghajókat (két irányból). Megfelelő légvédelem (pl sok FLAK TRACK) kell, hogy ezt gond nélkül átvészeljük, így az elején én ezt nem ajánlom, mert sok energiát és pénzt visz el.

12. küldetés:
Utolsó küldetés. Kis szigeten találjuk magunkat. 2-3 kemény támadást intéz a gép, teleportálnak az egységei, tankok. Ezt próbáljuk túlélni. Ha sikerül, akkor már anyhül a dolog. Építsük ki a bázisunkat. Ha megvagyunk, akkor jöhet egy kikötő és pár hajó. Jól jön vagy két DREADNAUGHT, amikkel megközelítve az ellenfél szigetét a partot ki lehet pucolni.
Ha már kipucoltuk akkor szálljunk partra. Itt van egy kis bázis, amit érdemes elfoglalni. Készüljünk fe, hogy ezek után rendszeresen a nyersanyag lelőhelyre teleportál a gép egy rakat tankot, így ezt a kis bázist jól meg kell védeni (jól jön pár YURI). A közeli barakkot is érdemes elfoglalni, de a főépületet nem, mert szétlövi az ellenség.
A sziget jobb oldalán haladjunk felfelé (más út nincs is), és foglaljuk el sorra az épületeket. A tengerről fedezhetjük az akciót. Találunk majd itt technológiai labort, járműgyártót is. Végül felérünk egy nyersanyag lelőhelyhez. Ide érdemes építeni szüretelőt, barakkot stb. és itt védekezni. Kapunk pár léghajót is, ezekkel vonuljunk balra és fedezzük a szűk átjárót mondjuk úgy, hogy a CTRL-al erőltetve lőjjük a földet. Így aki át akarna jönni az tuti megsérül.
Ezen a ponton védekezni kell fent, lent és középtályon is.
Kicsit erősödjünk, ha ügyesek vagyunk akkor USA egységeket is tudunk gyártani.
Fent van egy USA barakk, ezt el lehet foglalni, de egyszerűbb lerombolni. Ezután balra lesz egy kis bázis, amit könnyen elpusztíthatunk, esetleg ha marad valami azt foglaljuk el. Lefelé (jobbra az USA barakk alatt) van sok energia épület, ezeket könnyű elfoglalni, vagy szétlőni.
Na, már csak egy nagy bázisa van a gépnek.
A DREADNAUGHT-okat küldjük el a bal alsó sarokban lévő öbölbe. Innen alulról elég sokmindent szétlőhetünk az ellenfél bázisából.
Végül már csak le kell rombolni a gép maradék bázisát. 1-2 PRISM TOWER és PILL-BOX védi, lépésről lépésre gond nélkül legyűrhető.



Ennyi volt a kétszer tizenkét pálya. 3 nehézségi szint közül választhatunk, így többször nekifoghatunk, ha könnyű, vagy éppen nehéz lenne a játék. Érdemes beszerezni a "YURI'S REVENGE" kiegészítőt, melyben új küldetések és új egységek várnak ránk.
A játékot játszhatjuk neten (hálózaton) keresztül is.
Illetve van egy SKIRMISH mód, ahol a gép ellen játszhatunk. Ez a mód nagyon jól konfigurálható (főleg a kiegészítőben), így a nagyon könnyűtől a brutálisan nehézig bármilyen partit létrehozhatunk, így többszörösére nyúlik a játék élettartalma. (A kiegészítőben RANDOM
Kategória: Végigjátszások | Hozzáadta:: stansfield
Megtekintések száma: 2363 | Letöltések: 0
Összes hozzászólás: 0
Hozzászólásokat csak regisztrált felhasználók írhatnak.
[ Regisztráció | Belépés ]